Eşkiyalar şehit silahlarının cenazesine gidiyor. Dağlara üniversite kuruluyor, Mastır yaptırıyorsun. İntihar bombacısı bebek sallama eyleminde. Annelerin acısına kalantor ortaklar buluyorsun. Ne olur kal...
İnci gibi diziliyor yıldızlar. Karlı dağı gelin farz ediyorsun. Ayın dudağına parlatıcı sürüp Bulutlardan duvak örüyorsun. Binlerce karınca yuvana özeniyor, Aslan yatağında deliksiz uyuyor. Ceylanlar kıskanıyor seni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizin şiirleriniz beni her zaman etkiliyor. Konuyu işleme şekliniz ve şiir üslubunuz okumaya keyif katmış. Güzel paylaşımınıza, şiire verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız şiir okuma keyfine teşekkürler... Tebriklerimle... Saygıyla...
Pek nadir geliyorsun Yasemen ruhuna bulaşmış Gökyüzü kokuyorsun Saçlarının labirentini çözmeden Gözlerinin dehlizlerine düşmeden Katmer katmer açılıp gülüşmeden Gidemiyorum işime Kal Harika bir şiir okudum kutlarım şairem kaleminiz daim olsun
Incı gibi diziliyor yıldızlar Karlı dağı gelin farzediyorsun Ay ın dudağına parlatıcı sürüp Bulutlardan duvak örüyorsun Binlerce karınca yuvana özeniyor Aslan yatağında deliksiz uyuyor Ceylanlar kıskanır seni Ah ama Ellerinle elim sende Düşlerinle saklambaç Gözlerinle Körebe Oynatıyorsun beni
Yüreğine sağlık, harika bir betimleme kutlarım, saygılar...
Ben herşeye razıyım yeter ki kal. "ya beni de götür ya sende gitme" nerde olduğum önemli değil seninle olduktan sonra der gibi. Çok hoş bir şiir olmuş kutluyorum. Saygılar bizden.
Bu akşam güzel bir şiir okudum. Ayın dudağını parlatıp, anaların acısına güneş süre bilsek. Yüreğine sağlık. Kutlarım. Tekrar tekrar okudum. Tekrar hoşuma gitti. Şairlik kumaşı var yüreğinde. Bu yürek daha güzel eserler yaratır.
Mahmut Cantekin tarafından 8/21/2015 10:47:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sesi kim bilir ne güzel kokar...tebrikler güzel eser..