Komutan be, Bahsedilen bu barış,ne zaman gelir ? Gözünü kan bürümüş iktidarların, gözü ne zaman doyar? Ya da hangi türkü, hangi ağıt, hangi söz Koltuk sevdalılarının yüreğine Azıcık vicdan koyar ?
Sahi Komutan; Daha yirmisin de değil miydi kınalı kuzum ? Vatanını ana seni de baba görmemiş miydi ? Daha doğmamış bebesine ismini vermemiş miydi ? Susmasana komutan! Hadi bir şeyler de kurbanın olim Bir şeyler deki şur çayır çayır Yanan yüreğime su serp kurbanın olim
Dur! Komutan dur. Elleşme,ağlamıyorum Bak,bak gözyaşlarımı da sildim işte Ama şimdi de sen söyle komutan Hangi ninni daha tatlı gelecek baba sesinden!
Haddim midir değil midir Bilmiyom amma Bir şehit daha istiyom komutan Öyle yolu bozuk,suyu,elektriği olmayan; Gecekondularda oturanlardan değil Hele de bir kuru ekmek ile soğana muhtaç olanlardan hiç değil Böyle altında son model arabası Yediği önünde yemediği arkasında olan En önemlisi de ney biliyon mu komutan Babası bakan ya da milletvekili olan İşte o zaman sağ olsun vatan!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Şehit Daha İstiyorum Komutan! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Şehit Daha İstiyorum Komutan! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
buna mucip olan sessiz halimizdir uyutulup duruyoruz ben bir değil hep onlardan olsun derim hiç olmadı ki binlerce şehit verdi gariban kutlarım gerçeği haykıran sesini zaten onlar olsalar kıssa zamanda kurtulur bu vatan dost kal esenlik içinde...
Harika yüreğinize sağlık evet fakir evlatların değil Birazda başımızdakilerin evlatları gitsin neymiş nasılmış anlayıp yaşasınlar söylüyecek çok şey varda susmak dua etmekten başka çaremiz yok neyazıkki yok :'(
Hüzün dolu dizelerin finali gerçekleşir mi bilmiyorum ama gecekondudan ve kerpiç evlerden daha çoookkk şehit çıkacaktır maalesef ......... Yüreğin kalemin var olsun -...............................Saygılar selamlar
Haddim midir değil midir Bilmiyom amma Bir şehit daha istiyom komutan Öyle yolu bozuk,suyu,elektriği olmayan; Gecekondularda oturanlardan değil Hele de bir kuru ekmek ile soğana muhtaç olanlardan hiç değil Böyle altında son model arabası Yediği önünde yemediği arkasında olan En önemlisi de ney biliyon mu komutan Babası bakan ya da milletvekili olan İşte o zaman sağ olsun vatan!
________Bende istiyorum hemde çokk ........... Teşfikiyede Cenaze namazı kılınsın,Nişantaşında ki her hangi bir eve taziye ziyaretlerine gidilsin ,yalılarda oturanlara başınız sağ olsun densin ve onlarda evlat neki Vatan sağ olsun desinn ahhh desinn :(((..........yüreğinize kaleminize sağlık yüreğim burkularak okudum saygılar.......