Kalemim kederlerden, ne çok ağladı bu gün Sevdalı şiirleri, artık yazamıyorum Ağıtlar yüreğimi, yakıp dağladı bu gün Mutluluğun resmini, yazıp çizemiyorum.
Dört bir yandan beraber, kafayı yormalıydık Söz konusu Vatansa, beraber vurmalıydık İstikbalin uğruna, hayaller kurmalıydık Kör düğüm oldu her şey, asla çözemiyorum.
Yaz gününde zemheri yaktı kavurdu gülü Ayrılığın hasreti, naçar koydu bülbülü Kederlenen yürekler, konuşmaz etti dili Baharın yeli gibi, esip tozamıyorum.
Hainler pusu kurdu, kışa döndürdü yazı Kardeşlik diye diye, sırtlanlar vurdu bizi Arşa değip dönüyor, Annelerin avazı Mutluluk deryasında, artık yüzemiyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdalı şiirleri, artık yazamıyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdalı şiirleri, artık yazamıyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu topraklarda doğup büyüdükleri halde ,bozgunculuk yapanlar ve her haktan eşit olarak yararlandıkları halde fitne ve fesatlık peşinde koşanların kim olduğu ortada Ahmet hocam. Asırlardır aynı oyunlar sahnelenmiş.Dışımızdaki düşmanların ,içimizdeki uzantıları ve aklını kullanamayan ateşle oynayan maşaları.Onları maşa olarak öne sürüp kırdıran başları ,keyifle izliyor ölümleri ,zevk sefa içinde havuz başında tatil yapıyor.Bakmayın saz çalıp şirinlik yaptıklarına , o bölgelerde arada bir görünürler oy toplamak için .Batıda saz çalar başları ve onları ölüme yollayanların çocukları özel okullarda okur ,yurtdışında master yapar ve korumalarla gezer ,ama ölenler kim .. Selam ve saygılar Ahmet hocam.
Gayet güzel dile getirilmiş duygular - düşünceler, yüreğinize sağlık. Maalesef, artık aklımız şaşar oldu, normal olmayan ama, normalleştirilmeye çalışılan şeylere baktıkça..!
Şu vatan hainlerine yazıklar olsun. Türkiye'de yaşayıp da Türkiye'yi sevmeyecek kadar ruhsuz bir insandan ki bunlara insan demek dahi suçtur daha aşağılık bir varlık yoktur. Bunlar öyle adi bir topluluk ki ABD Irak'a saldırdı Conileri çiçeklerle karşıladılar, Körfez Savaşı'nda İran askerlerine kucak açtılar ve şimdi de Ermenistan'ın Büyük Ermenistan hayali ve İsrail'in Arzı Mevud hayali için Türkiye'ye havlıyorlar. Bir kere de doğup büyüdüğüm toprakları düşmana karşı koruyayım fikri geliştiremedi, onuru gösteremediler. Lanet olsun bunlara. Aşağılık keneler!
Şiir çok güzel ve bir o kadar da anlamlı. Keşke herkes sizin gibi düşünebilse. Her yer güllük gülistanlık olurdu. Sizi çokça tebrik ediyor, selam ve saygılar sunuyorum....
Ahmet hocam yürek duyarlı olunca malesef sevda şiirleri dökülmüyor kalemden Şehitlerimizin mekanı cennet hainlerin cehennem çukurları olsun selam ve dualarla sayğılar Vatan diye atan yüreğe
Kalemim kederlerden, ne çok ağladı bu gün Sevdalı şiirleri, artık yazamıyorum Ağıtlar yüreğimi, yakıp dağladı bu gün Mutluluğun resmini, yazıp çizemiyorum.
Dar etti zalimler şu fani dünya yı insanlığa ne haz kaldı ne neşe duyarlı yüreğinize usta kaleminzie sağlık değerli dost yürek çok güzel haklı dizeler tebrik ediyor başarılarınızın devamını diliyorum saygımla.
hepimiz kan ağlıyoruz kınalı kuzularımız fidanlarımız hepimizin Yandi yüreklerimiz çok anlamlı ve çok içten bir paylaşım değerli kalemin hiç susmasın can kardeşim sevgiler saygılar
Dört bir yandan beraber, kafayı yormalıydık Söz konusu Vatansa, beraber vurmalıydık İstikbalin uğruna, hayaller kurmalıydık Kör düğüm oldu her şey, asla çözemiyorum.
Sevda şiirlerine belkide sıra zor geliyor. Öyle sorunlar içindeyiz ki milletçe..
Duygular ihtişamını, kalemin ucundaki mürekkepten süzer yapraklara. Ve şiir olur serpilir dize dize. Buda öyle birşey. Kutlarım dirilmiş duygularınızı. Her daim iri kalması dileğiyle.