Gecenin karanlığında anılarımla baş başayım Tarifi var mıdır böyle bir aşkın Karmakarışık duygulardayım Yüreğim kafese konmuş kuş gibi bahtı karalardayım Yinede her şeye rağmen alnı açık başım dik haldeyim…
Nedir seven yüreklerde acıların en büyüğünü yaşatan Yardan vazgeçemiyoruz neden? Sevgi bir yana Alışkanlıklar da bağımlılık yaparmış insana Boş ver diyorum bazen Yanında olmayan Sahip çıkmayan İlgisini sevgisini esirgeyen yar mıdır?
Ben burada hayal edip düşünürken Gözlerim yollarda pencere önünde beklerken Oysa o başka tenlerde can buluyor Sevmek yürek ister Yürek cesaret! Sen beni düşünme Sende sadakat vefa kalmamış ey yar! Kimsesizler mezarlığına gömdüm seni İki avuçta toprak attım üzerine Sahip çıkanın olmasın diye
Sahra VURGUN 08.08.2015
Sevgili Dost Değerli Arkadaşım Mustafa KARAAHMETOĞLU’na gönül dolusu teşekkürler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sadakatsiz Sevgiler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sadakatsiz Sevgiler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Ben burada hayal edip düşünürken Gözlerim yollarda pencere önünde beklerken Oysa o başka tenlerde can buluyor Sevmek yürek ister Yürek cesaret! Sen beni düşünme Sende sadakat vefa kalmamış ey yar! Kimsesizler mezarlığına gömdüm seni İki avuçta toprak attım üzerine Sahip çıkanın olmasın diye"
Sadakat kalmadıysa aşk denen vefada kalmamıştır.Yüreğine sağlık şaire'm severek okudum ama birazda üzülerek tabiki,yürek sesinizin susmaması dileğimle.Selam ve sevgiler..
Sevmek yürek ister Yürek cesaret! Sen beni düşünme Sende sadakat vefa kalmamış ey yar! Kimsesizler mezarlığına gömdüm seni İki avuçta toprak attım üzerine Sahip çıkanın olmasın diye
Ben burada hayal edip düşünürken Gözlerim yollarda pencere önünde beklerken Oysa o başka tenlerde can buluyor Sevmek yürek ister Yürek cesaret! Sen beni düşünme Sende sadakat vefa kalmamış ey yar! Kimsesizler mezarlığına gömdüm seni İki avuçta toprak attım üzerine Sahip çıkanın olmasın diye kutlarım . çok güzel gerceği anlatmışsınız kendimi buldum şiirinizde saygılar selamlar.
Heyecan dolu gönüllerin hayalinde, umutlu yılların varsayımı ve sonrası, kırılan düşler ve sarsılan güvenlerin en uç noktası, dayanılmaz hüzünler ile dayanmak zorunda kaldığın acılı sancılar, ilk bakışta her şey güzeldir, güven ve umut dolu, hiç bırakmaz sanarsın hani o güvendiğin kolu, ta ki kırılına dek, düşene kadar ağacından yeryüzünü tanımaz kalbin yine ta ki senin vicdanen öldüğün ana kadar.. Kara kışlar sahte sevgiler ve sadakatsızlık dolu mutlu bir dünyanın içinde riyasında yaşamak gibi..anlamaz, duymaz, fark edemezsin, görmez, kördür gözlerin, gittiği ana kadar ya da şahit olduğun zamana kadar açılmaz gözlerin.
Evet onu belki bir yerlerde öldürürürsün ama sen de bir süre kendinde beraber girersin o toprağa, zaman ilaçtır desen de, unutana veya atlatana kadar geçirdiğin zaman içinde yaşadıkların ya bir ders olarak kalır aklında yada bir yara kalır gönlünün duvarlarında. Sususzdur artık yarınların, güvensiz bir binanın en alt katında oturmak gibi, devrilen duvarlar ve asla olamaz dediğin depremler..
Olsun yaşamak güzeldir, ölecekse içinde ölsün, beden ve ruh ve gönül yine bizimdir.. Her şeye rağmen ayakta kalmak aslında güçlü olmanın da bir yanıdır.
Konusu, yazılışı ile birlikte gerçekten okunmaya değer bir şiir. Sizi gönülden kutlarım ve başarılarınızın devamını dilerim.. Kalbinizin böyle dertler görmemesi dilekleriyle..
Ben burada hayal edip düşünürken Gözlerim yollarda pencere önünde beklerken Oysa o başka tenlerde can buluyor Sevmek yürek ister Yürek cesaret! Sen beni düşünme Sende sadakat vefa kalmamış ey yar! Kimsesizler mezarlığına gömdüm seni İki avuçta toprak attım üzerine Sahip çıkanın olmasın diye ............tebrikler çok güzel
Sevginin bir yanı güven, bir yanı emek bir anı yiğitlik bir yanı da cesaret. Biz olabilme kavası derim bazen ben bu oluşuma. Hoş esinler ve tespitler. Güzeldi şiir
Sizin şiirleriniz beni her zaman etkiliyor. Konuyu işleme şekliniz ve şiir üslubunuz okumaya keyif katmış. Güzel paylaşımınıza, şiire verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız şiir okuma keyfine teşekkürler... Tebriklerimle... Saygıyla...
Gecenin karanlığında anılarımla baş başayım Tarifi var mıdır böyle bir aşkın Karmakarışık duygulardayım Yüreğim kafese konmuş kuş gibi bahtı karalardayım Yinede her şeye rağmen alnı açık başım dik haldeyim….................Yüreğinize kaleminize emeğinize sağlık
aşk, yaratıcının kendi nefesinden yüreğimize üflediği tek kulanımlık bir duygudur... ve aşk apandist gibidir biraz, patlatırsan zehirlenirsin aldırırsan bi daha bulamazsın ... tebrikler saygıyla...
İnsanlık ararken sevginin aslını Her bir candan duyarız feryadını, Başka bir şey doldurmaz gönül sarayını Aşk ile sevginin özüdür Mevla İnsanlık zannetmiş Mecnunla leyla m kararmış Selam ve saygılar efendim
Kadir,kıymet bilmeyen,sevgiye,sevgiliye değer vermeyenlere, çok güzel bir sitem şiiri.Duygular,yürek çığlıkları,dizelere akmış yürekten.Çok güzeldi şiiriniz,her dizesi ayrı anlamlı ve düşündürücü. Kutlarım bu güzel dizelere verdiğiniz emeğinizi,sayfaya düşüren engin yüreğinizi...sevgimle...saygımla...
Ne yazık ki sadakat kelimesi anlamını gitgide yitiriyor günümüzde.Biz insanlar çok çabuk değişikliğe uyum sağlıyoruz.Bir sokak köpeğine bir parça ekmek verirsen asla nankörlük etmez sana.Onlarda bu doğada yaşıyor.Neden değişmediler acaba...İnsanoğlu doyuramıyor ki nefsini.Hep aç. Hala varsa can yoldaşının ağaran saçlarını okşayan,hala varsa ihanet in oku yuvasına değmeyen,hala varsa iki canda bir olan,selamlar olsun onlara...
Hamal bir eşim olsaydı Taşıyabilseydi beni Her gün nasır tutan ellerini öperdim Sürmezdim ağzıma balı böreği Yeter ki bana ait olsaydı yüreği
Ben kadınlar bunu ister diyorum.Noktalıyorum.Şiiriniz ve altında ki yorumlar bana bu dizeleri yazdırdı. Varsın vefasız olsunlar,bizim gönlümüzde vefamız ,sadakatimiz canlı kalsın. Yüreğiniz sağlık.Kutluyorum kaleminizi .Selam ve saygılar
HANDAN UÇAK TUNCA tarafından 8/13/2015 7:37:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Seven vefasızlık gördükçe sevmekten de vazgeçti mutlaka yoksa bu sevgisizlik ortamı doğmazdı.Şiir çok güzel herkesin birbirine güvenerek sevdiği bir ortam dileğiyle tebrikler
Sevmek yürek ister Yürek cesaret! Sen beni düşünme Sende sadakat vefa kalmamış ey yar! Kimsesizler mezarlığına gömdüm seni İki avuçta toprak attım üzerine Sahip çıkanın olmasın diye..
Evet seviyorum demek hüner değil sevgisine ölümüne sahip çıkmak sadık kalmaktır hüner haklı söze ne denir? sizin yüreğinize , Mustafa beyin nefesine sağlık sevgili şairem yolunuz vuslat olsun tebrik ediyor her daim başarılar diliyorum sevgiyle kalın
Nedir seven yüreklerde acıların en büyüğünü yaşatan Yardan vazgeçemiyoruz neden? Sevgi bir yana Alışkanlıklar da bağımlılık yaparmış insana Boş ver diyorum bazen Yanında olmayan Sahip çıkmayan İlgisini sevgisini esirgeyen yar mıdır?
Şiir yorum fon güzel bir saç ayağı oluşturmuş şiiri ve yorumu kutluyorum.Beğeni ile okudum.
Ben burada hayal edip düşünürken Gözlerim yollarda pencere önünde beklerken Oysa o başka tenlerde can buluyor Sevmek yürek ister Yürek cesaret! Sen beni düşünme Sende sadakat vefa kalmamış ey yar! Kimsesizler mezarlığına gömdüm seni İki avuçta toprak attım üzerine Sahip çıkanın olmasın diye
YÜREK AYNEN ÖYLE KUTLARIM HOCAM NİCE GÜZEL ESERLERE
YÜREĞİM ÖYLESİNE, HEP SANA SEBAT ETTİ SENİN KATI GURURUN, HER ŞEYİ BERBAT ETTİ YAPTIĞINA BAKIP TA, MUTLU MUSUN ŞU ANDA ? GÖZÜN AYDIN SEVGİLİM, AŞKIMIZ VEFAT ETTİ
NASIL DA KIRIK KALBİM, AŞKINI TAŞIYORDU ÖYLESİ ACI DOLU, HALİNE ŞAŞIYORDU ÜZÜLME ZATEN BU AŞK, YARALI YAŞIYORDU SENİN CANIN SAĞ OLSUN, AŞKIMIZ VEFAT ETTİ...İLK VE SON..
DİYEREK: GÜZEL ŞİİRİNİZ VE GÜZEL SESLENDİRME İÇİN HER İKİ ŞAİRE TEBRİKLERİMİ GÖNDERİYORUM..YÜREĞİNİZE SAĞLIK SAHRA HANIM..SAYGILAR.
H.G NIZ SAYIN DEĞERLİ DOST KALEM IŞIK BEY ÇOK ÖZÜR SORUN VARDIR DUZELTILICEK YENI GÖRDÜM YORUMUNUZ BEGENI VE BU ÇOK KIYMETLI YORUMUNUZ ICIN TSKLER SAYGILARIM LA SELAMLAR IM SIZI SAYIN HOCAM
Ben burada hayal edip düşünürken Gözlerim yollarda pencere önünde beklerken Oysa o başka tenlerde can buluyor Sevmek yürek ister Yürek cesaret! Sen beni düşünme Sende sadakat vefa kalmamış ey yar! Kimsesizler mezarlığına gömdüm seni İki avuçta toprak attım üzerine Sahip çıkanın olmasın diye
Sahra VURGUN 08.08.2015
enfes güzellikte
duygu yüklü güzel şiir ve yorumdu kutluyorum iki degerli dost kalemi yüreginize saglık
Sevgiyi yaşarken iki. ayrılık acısını tek kişi çekiyor malesef. Acının aslan payını yaşayana Allah yardım etsin. Pencere önünde beklerken başka tenlerde ise sevilen , seven için ayrılık o kutsal yüreğe ödüldür.
Sevgili arkadaşım yüreğine gönlün sağlık.... Sen Sadakatsiz dersin Ben Vefasız...
Sevgiyle kal arkadaşım...
VEFASIZ YÂRİM
Seninde farkın yokmuş diğerlerinden Sevmek yürek istermiş sende vefasız çıktın Neden? Kapanmış yaralarımı deştin kanattın Şimdi nerede kimin bedeninde hangi tendesin? Ahde vefa bu muydu? Sende vefasız çıktın…
Baktığım gördüğüm her yerdesin Burnumda ten kokun Yüreğimde yokluğunun özlemi tütüyor buram buram İçime hasretin akıyor ılgıt ılgıt Dün gece de sensizliğin acısı vardı kalbimde Durmadan kanıyor sol yarım. Ağlamak istesem de ağlayamam boğazımda düğümlenir hıçkırıklar Avazım çıktığınca haykırdım sana Boncuklu koyundan. Âşıklar tepesinden seni süzerken İki damla yaş döküldü gözlerimden…
İçimdeki sevgin kocaman bir derya olmuş Boğuluyorum artık Uzattım ellerimi kurtar beni istedim Ne sesimi duydun ne de ellerini uzattın Hani nerede kaldı o merhametin Sende vefasız çıktın
Zifiri karanlıkta bakışlarım sokağına takılıyor Göz pınarlarım kurumuş Nefes almakta zorlanıyorum Yutkunmak istesem de hıçkırıklarım boğazıma düğümlenmiş Her anı yeniden yaşıyorum Sanki zemheri ayazında kalmış gibi Derin bir ürperti var içimde Nefret ediyorum benden ve yarım kalmışlığımdan Kızıyorum kendime unut onu unut O da vefasız çıktı, dönmeyecek işte… Dönmeyecek diyorum…
Sen vefasız sevgili, sanma ki unuturum seni Abı-ı hayat suyumdan bana can verdin Eser kalır mı benden unutursam seni Bunu düşünmek bile canımı çok acıtıyor Aklımda bin bir türlü düşünceyle sorgularım seni Neredesin neden gittin? Ben yenilgiyi kabul ettim Ela gözlerine ve vefasızlığına boyun eğdim Çünkü Sende vefasız çıktın…
Merhabalar efendim Kutlarım, değerli kalemini ve bu güzel eserini. Gönlün abad olsun.İlhamın daim, Kaleminin mürekkebi bitimsiz olsun. Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal
Gözlerim yollarda pencere önünde beklerken
Oysa o başka tenlerde can buluyor
Sevmek yürek ister
Yürek cesaret!
Sen beni düşünme
Sende sadakat vefa kalmamış ey yar!
Kimsesizler mezarlığına gömdüm seni
İki avuçta toprak attım üzerine
Sahip çıkanın olmasın diye"
Sadakat kalmadıysa aşk denen vefada kalmamıştır.Yüreğine sağlık şaire'm severek okudum ama birazda üzülerek tabiki,yürek sesinizin susmaması dileğimle.Selam ve sevgiler..