(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ömrüm ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ömrüm ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir merhaba ve elveda arası kadar kısa bir ömre offffffff demek geçti içimden...ve geride bıraktııklarımız kadarız... saygı,sevgi ve kocaman selamlar fgönderiyorum...
ömür ömür ömür...daha çocukluğum dün gibi gözlerimin önündeyken zaman çok çabuk akıp gidiyor..önemli olan içine güzel anları anıları sığdırabilmek.. yüreğinize sağlık ablacım.. sevgilerimle kalın..
Efendim, hadi hayırlısı diyelim. Ömür geçiyor, geçiyor da her birimiz için farklı farklı... Allah bu günlerimizi aratmasın diliyorum. Mükemmel kaleme aldığınız şiiriniz için de sizi kutluyorum. Sevgiyle efendim.
Evet öylesine tarifsiz bir şekilde de akıp gidiyor ki... Şairimizin özlemleri , yaşayamadıklarının yanına yaşayanların keyiflerini de alarak ve geride her an için bir başka boşluk bırakarak ... İster güzellikler ve isterse acılarla dolu olsun . geçip gidiyor işte bir bulur gibi kaybolarak ...
Kutluyorum sayın şair , yüreğinizi , kaleminizi ...Saygıyla ...
Şiirinizi beğeniyle okudum,yüreğinize sağlık.Kaleminiz daim olsun.
Saygılar..
Ahmet YILMAZ