Yangında Neron’u bırakır yaya La havle çektirip kadehe meye Fark etmez garipse, paşaya, beye Mantarlanır hüzüngüneş batınca
Tayfun olur kalpte yanan közlere Tüllerin ardından dalan gözlere Elleri yanakta donan yüzlere Astarlanır hüzüngüneş batınca
İltimas geçmeden gönül bahçeme Rekorlar kırdırır gam dereceme Yıllar var değişmez Siyah Gecem’e Satırlanır hüzüngüneş batınca Hayrunisa ŞENEL(siyahgecem )
MERHABA GÖNÜL DOSTLARIM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM BİRAZ RAHATSIZLIĞIMDAN DOLAYI EDEBİYATTAN UZAK KALIYORUM BİRAZ ZAMANA İHTİYACIM VAR KENDİME GELMEK ADINA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HEPİNİZE İYİKİ VARSINIZ DOSTLARIM VE SİZLERİ SEVİYORUM
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANDIM Kİ YAĞDIKÇA BIKAR İMANSIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANDIM Kİ YAĞDIKÇA BIKAR İMANSIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinizin bitmeyen duyguları, dinmeyen sevinçleri, azalmayan huzuru ve hep diri kalan kifayeti iri, demlenmiş şiirlerinizin devamı dileğiyle. Sevgi ve saygılarımla.
Yaşayanlar bilir her akşam gamı Katarlanır hüzün güneş batınca Gözlerden yanağa geçer ahkamı Kantarlanır hüzün güneş batınca
Gerçekten öyle oluyor güneş batınca ne güzel anlatmışsın arkadaşım . Her şey katarlanıyor güneş batınca. Çok geçmiş olsun İnşallah çabuk atlatırsın arkadaşın acil şifalar dilerim. Sevgilerimle A.E.O......
canım benim,çok geçmiş olsun öncelikle..inş en kısa zamanda iyileşir yine sayfanda muteşem şiirlerinle buluşuruz. Rabbim acil şifalar versin.ve,yine çok güzel dizeler düşmüş güçlü kaleminden.yüreğine kalemine sağlık canım...en kısa zamanda böylesi güzel şiirlerin le buluşmak dileği ile çok öpüyorum o güzel yüreğinden...
Çok geçmiş olsun :( şiir kalpli annem inşallah hemen iyileşir gelirsin aramıza dualarım seninle olacak ayrıca şiir harika yüreğine kalemine sağlık saygı ve selamlarımla yaradan emanet ol
Geçmiş olsun annem..Sağlık çok önemli..O elindeki sigarayı atmakla başla sağlıklı yaşama..Gerçi bundan sonra bıraksan ne yazarki o seni çoktan bıraktı bile...
canım benim geçmiş olsun sen iyileş yeter ki dinlen ve bol bol şiirlerle gel emi şiirin yorumun muhteşem ben günün seçkilerinden diyorum sevgimlesin nisam
İltimas geçmeden gönül bahçeme Rekorlar kırdırır gam dereceme Yıllar var değişmez Siyah Gecem’e Satırlanır hüzün güneş batınca Hayrunisa ŞENEL(siyah gecem )
hayrunisa hanımefendi gönül sayfasında mükemmle bir eser güzel bir yorum yüreğine gam keder gelmesin efenim allah sağlık sihht versin geçmiş olsun hocam en yakın zamanda yine bekliyorum sizi gönül sayfasına saygılarımla selamlıyorum şimdiden geçmiş olsun..
Tüllerin ardından dalan gözlere
Elleri yanakta donan yüzlere
Astarlanır hüzün güneş batınca
Çok güzeldi hocam kutluyorum.