Ey hayat Her bir anın tek bir kez yaşanılıyor Dün mecruh bir zindan İçinden sağ çıktığım her halim kimliğim Saçlarım gibi uzamış hatıralar Acı olmuş neşe olmuş Huzur mu? Hali hazırda hiç olmamış Neslim nesebim birikmiş o kadar Ey hayat haylanıp geleceğin her ihtimal Yani yarın diye korkuttuğun yahut umut olduğun Saklılığın Belki de benim için bitişin tükenişin külliyatı Hangi halindeyim ben Hangi vaktinin hangi sıfatı olmalıyım Seninle alışverişimiz bitiğinde Sen ne olacaksın ben ne olacağım? Ey hayat Beni senin içinde var edene dair Şükür halimin adamı olmak niyetim Yorma beni!
Şimdi şu an bir korku bulsam İçine olası tehlikelerden birer tutam katsam Ne bileyim mesela bir kurşun sekse gözümü kör etse Yahut bir kene ısırsa mahrem bir yerimi Olmadı nefes boruma su kaçsa Hıçkırsam En beteri aklımın çok da kafi bişey olmadığını anlasam mesela Beyazlığın rolünü başka bir renge vermiş olsalar Adımın Pakize olmadığını öğrensem Borcum yüzünden derisini yüzseler mutluluğumun Oğlum oğlum olmadığını iddia etse Kendisini evin kedisi zannetse Dahası unutulmuş bir ehemmiyet olsam Çok bereketli olduğum bir hali farketmese insanlık Yarın diye bişeyin olmadığını teyid etse şiir Ölür müyüm sonuçta siz onu söyleyin Ölmek mümkün elbet ama öldükten sonra Öldüğüm için bişey der mi eş dost?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adımın Pakize Olmadığını Öğrensem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adımın Pakize Olmadığını Öğrensem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.