DENİZE BIRAKTIM USULCA...Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Samsun’da yaz akşamlarından biriydi.O gün hafta sonuydu. Doğu parkta piknikteydik. Akşam oldu ve deniz kenarında oturmak için sahile yürüdük.Çünkü piknik yaptığımız yer deniz kıyısına çok yakın çok güzel bir yerdi.Ailece günün tadını çıkarmıştık sözüm ona.Görünüşte öyleydi ama bir de bana sorun.
İç dünyam gelgitlerin fırtınasında zaman zaman boğulurdu.Belirli zamanlarda neşeli olsam da bazen iç dünyamın susmayan gürültüleri beni bunaltıyordu.Deniz öyle iyi geldi ki o an kendimi çok bunalttığımı fark ettim.Deniz kenarında taşların üzerine oturdum.Suların her defasında taşlara çarpması sanki içimdeki bütün lavları söndürdü.Kendime eziyet ettiğimi fark ettim.Çünkü artık yüreğimin acısını ne kafam ne vücudum kaldırmıyordu.Kaderimin acı yanlarını düşünmek yerine güzelliklere kavuşabileceğim duygusu kapladı içimi.Galiba düşüncelerimi değiştirmem konusunda daha hızlı hareket etmeye karar verdim.Ve o gece her şeyi denize bıraktım huzuru hayatıma çağırmalıydım. Şimdi Rab’be teslim olmanın ve olumlu düşüncenin insanı hayra daha çabuk götürdüğünü görüyorum..Her şeyin güzel olmasını istiyorsanız hayatınızda doğru insanları ve ve doğru ilişkileri hayatınıza yerleştirmeyi amaç haline getirmeniz gerekir.Bu düşünceler bu şiirin oluşmasa sebep oldu ve eve gelir gelmez şiirimi kaleme aldım.İyi ki almışım diyorum şimdi.
Saçlarıma yıldızlar yağdı bu gece..
Yasaklı kentten gelen şarkılar eşliğindeydi aşk.. Acılar çalmıştı yüreğimi ... Yazgımı duvarlara kazımak istedim çivilerle... Yalnızlıklar diz boyu çamura batmıştı. Yolcular ölü hayalleriyle.. İstasyonda Son istasyonda... Hoşcakal diyemeden gittiler.. Deniz ağladı bu gece, Dalgaların çığlıkları eşliğinde, Çocuklar iç çekti acılara, Balkonlara asılmış yalnızlıklar, Kimsesiz sevdalar, Ağlayan kalpler, Susayan gönüller Allah adına Sonsuzlukta kavuşmak adına Çekilen bunca elem Berduş sokaklarda Kaybolan,yitirilen sevdalar adına Güzel kelimeler Tatlı rüyalar, Hız kesti bir anda Ve ben Her şeyi bu gece Denize bıraktım usulca... SONSUZLUĞA ULAŞSIN DİYE...Semiray EMRE-sAMSUN-2015 23 TEMMUZ 00:20 |
Müzik mest etti beni.
Yüreğinizde hiç hüzün barınmasın.