“Âdemoğlu” dediğin insanın genel adı. Fark etmez erkek, dişi… Böyle edilir yâdı. Karakterler farklıdır… Benzemez tavrı, huyu… İçinden mert olanı seçtikçe huzur buldum.
Yaşadım bu hayatı tatlısı, acısıyla… Oturdum sohbet ettim; dinsizi, hacısıyla. Kimisi ufuk açtı, kimisi kazdı kuyu… Gösteriş ve riyadan kaçtıkça huzur buldum.
Çok çalıştım, yıprandım… Helâlden ağız tadım. Bazen enayi dendi, bazen saf oldu adım. Çekincesiz paylaştım soframda aşı, suyu… Muhtaca tebessümü saçtıkça huzur buldum.
Yârenlerim çok oldu, gâhi garip, gâhi bey… Hepsiyle hoş geçindim; olsam da muhalif rey. İzale ettim daim zorlamadım şüyuu Gönlümü garibana açtıkça huzur buldum.
Mühürledim nizânın demir kapılarını Diktirmedim üstüne küflü yapılarını Canlı durdu her daim imanım ve beş duyu Ebedî Hakk yurduna göçtükçe huzur buldum.
-muhacir bozkurt- Mustafa KÜTÜKCÜ 22.07.2015 – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HUZUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HUZUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mustafa hocam huzurunuz bitimsiz olsun Rabbim daima iyilerle karşılaştırsın mükemmel bir yürek sesiydi gönül gözünüz daima açık kalsın selam ve dualarla sayğılar hocama
yüregine kalemine saglık sayfanda misafir olmak keyifli dakikalar geçirmek çok güzel dostttt yazan hisseden yüregine binlerce teşekkür ederim huzur ve sukunet yakana yapışsın sevgilerimle
İçinde ne çok şey barındırır huzur.Huzurlu olmak biraz da kişinin kendi elinde,yaşayış tarzında,beklentilerinde,hayatı acısıyla tatlısıyla kabullenmesinde ve daha bir çok şeyde gizli. İşte şiiriniz ne güzel anlatmış bunları. Kutluyorum. Saygılar.