Rabbim sınava çeker kulu, Ne güzel buyurmuş, “Gül Kokulu"… Sahip ol, et parçasına, Cennet muştusu, Serilsin ayaklarına…
Dudaklar kilit olsun, Yumuşak dil, sussun… Islanmasın yastıklar, Karabasan kıskacında, Can çekişmesin uykular…
Kırıldı mı eklesen de, orijinallik gider, Zamanı yutmuş, emekler kumbarası, Kişi dilinin altında, susan murada erer, Sevdaya kahır, çaresiz dil yarası…
Sabrı bilmezsen, infilak eder, Bombalanır uykular, Kayar gider, avuçtaki muştular… Umutlar, helallik diler, Yalvarır rüyalarda, pişman duygular... Dil var bal akıtır, dil var döker kanlar, Bazen ağlatır, bazen coşar sevdalar…
Boşa mı demişler, Susmak aklın süsü, cehaletin örtüsüdür. söz çıktı mı, defterlere yazılır.. Gönül susunca, diller zehir akıtır, Ok yarasından acıymış dil yarası, Söz gümüşse sükût altındır. Pişmanlık, yüreğin ağlaması, Gönüllerin, intikamıdır…
Ey yumuşacık et parçası, Öyle kalsaydın… Ruhu sıkan, ince hastalık, Hazineler, kaçırtmasaydın... Recep Karadereli
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Et Parçası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Et Parçası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
boşamı demişler, Susmak aklın süsü, cehaletin örtüsüdür. söz çıktı mı, defterlere yazılır.. gönül susunca, diller zehir akıtır, ok yarasından acıymış dil yarası, Söz gümüşse sükut altındır. pişmanlık, yüreğin ağlaması, gönüllerin, intikamıdır…
Yüreğin dert görmesin kardeşim,o et parçası var ya odur Allahın evi kainata sığmayan Rabbim o et parçasına girer bize bizden daha yakın olu.Saygılarımla
sabrı bilmezsen, infilak eder, bombalanır uykular, kayar gider, avuçtaki muştular… umutlar, helalik diler, yalvarır rüyalarda, pişman duygular... dil var bal akıtır, dil var döker kanlar, bazen ağlatır, bazen çoşar sevdalar selam şair dostum selam ne kadar güzel düşmüş yüreğinden mısralar dizelerine evet sabır olmaz ise yürektede akıldada kaybolur bütün müjdeler avuçlarındanda hayatındanda dilin sözü hem tatlıdır baldanda hemde zehir zemberek olur eğer yüreği güzel olmazsa lakin çok güzel sözün tamamlamış mısralarını sonunda sevdalar ağlatırda çoştururda biz insanları hakkıyla sevgi ve saygılar
ey yumuşacık et parçası, öyle kalsaydın… ruhu sıkan, ince hastalık, hazineler, kaçırtmasaydın...
Hadisi şerifte buyruluyor ki:"vucutunuzda iki et parcası var,onlara sahip olursanız,bende cennete girmenize kefil olurum" buyrulmuş.ders veriçi şiiriniz.söz agızdan cıkınca geri alınmıyor,boşuna atalarımız.iki düşün bir söyle dememişler.Allah bile iki kulak bir dil vermiş,dünsek.
Susmak aklın süsü, cehaletin örtüsüdür. söz çıktı mı, defterlere yazılır.. gönül susunca, diller zehir akıtır,...Anlaşılır,ama çok güzel birşiir,zevkle okundu efendim...
ey yumuşacık et parçası, öyle kalsaydın… ruhu sıkan, ince hastalık, hazineler, kaçırtmasaydın
"Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az." demiş atalarımız. Bu güzel şiiriniz de öyle. Anlayabildik, ders alabildiysek ne mutlu bize. Şiirrinizden dolayı teşekkür ederim dostum size.
boşamı demişler, Susmak aklın süsü, cehaletin örtüsüdür. söz çıktı mı, defterlere yazılır.. gönül susunca, diller zehir akıtır, ok yarasından acıymış dil yarası, Söz gümüşse sükut altındır. pişmanlık, yüreğin ağlaması, gönüllerin, intikamıdır güzel dizelerdi.tebrikler
tebrikler, selamlarımla.