Saklanıp ta kendimizi arayıp bulabileceğiiz En emin yerdir kitapların sayfaları Ve en doğru en gerçek adrestir Yoksa bu dünyada kaybolup gitmek Zayi olup heba olmaktır Ne kimse bizi bulabilir ne kendimiz kimsemizi Aklı şuuru olan muhabbeti kıymetli olan Okuyarak okunarak okutarak yaşayabilendir Allah cehlin düşmanıdır çünkü.
Fakat
Kendi irademin adamı değilim Hiçbirşey için böyle olsun dilemedim Bana ateşin yakacağı güneşin ışıtacağı İyiliğin iyi olduğu söylenmiş idi Bildiklerimden sorumluydum güya Görmekten duymaktan anlamaktan sorumluydum Yüreğime ilikleyip sevdiklerimden mesela İnanıp güvenmek saygın bir iştir denmişti Şüphesiz irademin hayatını yaşayabilseydim Böyle de olurdu Ama değilmişim / nankörlük ettiğim söyleniyor Varlığımın miladı olan vakitten beri Haklı olmadığım için cezalandırıldığım vurgulanıyor Allahın benden iyi kulları o zaman çıkıp iyiliğinizi gösterin Ve benim hiçbir nimete hainliğimin olmadığını söyleyin İrademin hükmünü değiştirmeden hakkımda niyet okuyun Canımın cinnetleneceğinden korkuyorum Bir gafletle ömrünü zayi etti diyeceksiniz biliyorum Artık usandım İnsan olmak kabiliyetimi yitirmek üzereyim Toprağın altının üstünden huzurlu olacağını bilmiyorum elbet Ama şansımı denememe ramak kaldı Çünkü hala irademin adamı değilim.
Ben Öldürmeliyim ben’i İçimde hapsolan her ne varsa ben olan Bir merhamet göstermeksizin Yaşama hakkından sözetmeksizin Hadsiz özgürlük talebini kabul edip Hiç bir yaşama emaresi gözetmeksizin Öldürmeliyim Ben içten içe birikmiş Tüm zamanlarda olan olmuş O benleri üstüste yığıp Yok etmeliyim Ben’i olmayan biri olup Günahlanmadan yaşamalıyım Ve siz ey var olan mücavir alanımda yaşayan Nefesliler bakın içinize Ve ben olan her hali katledin Bir soykırım başlatın ve benli her şeyi yokedin Havaya toprağa suya hatta ateşe sinmiş bir ben varsa dahi O benim en küçük hatırasına bile tahammül etmeyin Onu şeytan bilin yok edin O benin size bulaşıp Kirletmesine izin vermeyin Ben bu ben’e savaş açtım Bu haklı hukuklu ve gerçek bir savaştır Safınızı seçin ve ben olmaktan vazgeçin Bu size son uyarımdır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Muhasebe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Muhasebe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.