Hayat dedi adam nasıl gidiyor? Almış başını gidiyor dedi gamsız Aha şurama çöreklendi gitmiyor dedi dertli Hayat yolcu mu ki gitsin dedi biri Diğeri yolu varsa yolcu sayılır dedi En çok da hayatı yok sayan var mı ki gitsin dedi Onu ben taşıyorum dedi ötede oturmakta olan baba Gittiği yere kadar dedi ihtiyar gözleri ufuk kiriydi En çok benden gidiyor dedi anne Hep gitmiyordu aslında hayat buradayım diye bağırdı çocuk Ah hayat ilahi sen Kaç rengin varsa boyanıp süsleniyorsun Millet gelip gittin zannediyor Sen duruyorsun bizler gidiyoruz Sen duruyorsun bizler geliyoruz Ah hayat sanki var mısın? Tövbe tövbe.
Umudunun ırgatı bir adam Yokluğu olan bir vakitten alıp yalnızlığını Gitti sebeplerini bilmediği sevdasına Ona ilkin oğul dedi Daha öncesinde karım demişti Annem dediğinde babam dediğinde zaten vardı Ama ahirinde oğul demişti Umudun tam hizasına koyarak Umudu uluyan bir nefs oldu Dostları duydu başına üşüştü Vah dediler sen ne ettin de bunlar geldi Bu koyu günahların bedeli musibetler Ben dedin ben bir gecenin kaşı altından bakıp cihana Hiç olduğunu anladım yarının Artık oğul demiyorum Onun yerine yediğim içtiğim her şeyi kusuyorum Ben benim var olduğum her anın bedeliyim Öyleyse bu musibetlerde benim giyimim kuşamımdır Telaş etmeyin ölünce geçer!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Telaş Etmeyin Ölünce Geçer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Telaş Etmeyin Ölünce Geçer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.