Baktığımda huzur bulduğum; Resimlere dalıyor gözlerim çoğu zaman, Sessiz kalmış fotoğraflar akarken gözlerim den , Hiç bitmemiş gibi Hala kalbimdesin eksilmedin gelinciğim, Mevsimler geçiyor ama gönül vaz geçemiyor Senden sevgili Hala oluk oluk kanıyor yaram
Kalabalık içinde olan yalnızlığım vuruyor kor yanımdan Bir çığlık atsam, duyarmısın bilmemki , Görenler mesut sanıyor gülen yüzüme bakınca , Sensizliğimi görmüyorlar ki, Bilmiyorlarki hicran dokur ellerim Gördüğüm düşe kanarak. Kayboldum sensizliğin çölün de ,
Ani gidişinle uyandım bu gaflet uykusundan. İstanbul kadar kalabalığım sessiz çığlıklarımın içinde Unuturum sanmıştım
Ama, yanılmışım. Nede çabuk geçti gerçek sandığım düşler Oysa daha başlamamıştık ki Yaşanacak var olan yıllar Neredesin saklı cennetim , Kiminlesin ? Arıyor musun Aklına gelip de sorguluyor musun kendini ? Yıldızlarda görüyor musun gözlerimi? Hatırlıyor musun seni nasıl sevdiğimi? Çarpıyor mu kalbin adımı andığında , Doluyor mu gözlerin ? yoksa unuttun mu Ruhum. Olmuyor Kurduğum hayallerden vaz geçemiyor yüreğim, Uzak olsada ellerin ellerimden Unutmak ne mümkün, mümkünmü Sevgili..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTMAK MÜMKÜNMÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTMAK MÜMKÜNMÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zaman olduğu gibi, meydana gelen eser güzeldi . Gönlüne, kalemine, ömrüne sağlık. Yürekten Kutluyorum beğeniyle tüm yürekten... ............................. Saygı ve Selamlar...
Kurulan hayaller,umutlu bekleyişler de olmasa bu denli anlam yüklü şiirler nasıl yazılır kardeşim Tuğba. Senin o güzel yüreğin sevgi içinde incilmeden var olsun.Kutlarım sevgi lerimle..
Yaşanacak var olan yıllar Neredesin saklı cennetim , Kiminlesin ? Arıyor musun aklına gelip de sorguluyor musun kendini ? Yıldızlarda görüyor musun gözlerimi? Hatırlıyor musun seni nasıl sevdiğimi? Çarpıyor mu kalbin adımı andığında , Doluyor mu gözlerin ? yoksa unuttun mu ? ruhum. Olmuyor Kurduğum hayallerden vaz geçmiyor yüreğim, Uzak olsada ellerin ellerimden Unutmak ne mümkün, mümkünmü Sevgili..!
Dizeler ve yorum harika tebrik ediyorum selamlar..................
Şiir sanki seslendirme için yazılmış.Ve de seslendirilmiş.Hem sizi hem de seslendiren arkadaşı canı gönülden kutlarım Tuğba Hanım.Selam ve sevgilerimle..
Gönlüne, kalemine, ömrüne sağlık.
Yürekten Kutluyorum beğeniyle tüm yürekten...
............................. Saygı ve Selamlar...