Oda No:1204; gece burada yattım Yerden on iki kat yukarıdayım, Uyanır uyanmaz Yüreğine ülkemin kuş bakışı göz attım; Önde Meclis Bahçesi, gerilerde Anıtkabir Saat sabahın Yedi’si, yoğun trafik Bahçeye Sonyaz inmiş...
Pastel renkli ağaçların arasında Köpekler koşuyor, güvercinler uçuyor İnsan görünmüyor ortalıkta Günlerden Cumartesi; Meclis tatil?
Ata’m; günün ilk ışıklarıyla ayakta Anıtttepe sırtlarında dimdik ’Mavi Gözlü Dev’ ölmedin Atıyor, yüreğimde sevgin...
... Açtığım gibi çekerken perdeyi Bir daha gözden geçirdim Pastel renkli bahçeyi; Köpekler koşuyor, güvercinler uçuyor İçim sararıp düşen Çiğnenmiş yapraklarca ezik...
Günlerden Cumartesi Tarih On Kasım, İkibinbir Kentin göbeğinde su gibi trafik Ata’m ayakta, Anıtkabir dimdik...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜYÜK ANKARA OTELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜYÜK ANKARA OTELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Açtığım gibi çekerken perdeyi Bir daha gözden geçirdim Pastel renkli bahçeyi; Köpekler koşuyor,güvercinler uçuyor İçim sararıp düşen Çiğnenmiş yapraklarca ezik..."
"Açtığım gibi çekerken perdeyi Bir daha gözden geçirdim Pastel renkli bahçeyi; Köpekler koşuyor,güvercinler uçuyor İçim sararıp düşen Çiğnenmiş yapraklarca ezik..."
Ata’m; günün ilk ışıklarıyla ayakta Anıtttepe sırtlarında dimdik ’Mavi Gözlü Dev’ ölmedin Atıyor,yüreğimde sevgin...
dünya durdukça da dimdik duracaktır. siz ve sizler gibi değerli eğitimciler ve yetiştirdiği gençler olduğu sürece,belini bükmeye kimsenin gücü yeteyecek.
güzel,kusursuz bir şiir okuduk,teşekkür eder,kutlarım.