hasretten cayır cayır içim yanarken şu bedbaht yüreğimde kaynıyor acılar ruhum karanlıklar da kaldı yar sen yoksun diye içinde donup dururken bedenimde bu sensizlik umutlarıma perişan halde bakıyorken donuk kalıyor zavallı şu biçare yüreğim kahrolası gözümü kanlar bürüyor yalnız kalmış olan bu çökük benliğimde sensizlik içinde her an gözyaşlarımla çürüyor
yol yordam ararım sana doğru ıssız vadilerde nerede rast geliversem bir çaya bir çıplak kuru dereye göz pınarlarım boşalır o anda da ağlarım ne zaman görsem bir sessiz çınar gölgesi o sensin sanarak yanıp yanıp da külüme bakarım
gün ışımıyor ki sensiz kuşlar uçmaz oldu üstümden hüzünsüz solup duruyorlar kırlar da açan çiçekler söyle bari sende yalnız mısın o karanlık dört duvarda seninde mi kolun kanadın kırık kaldı yoksa benim gibi seninde yok mu yoksa bir kayırıp da bekleyenin
bu canım hiç ister mi sanırsın hasret oduyla kavrularak yanmayı varlığım beni keyifsiz yakaladı dağ bayır yoruyor bu özleme bu garip söyle nasıl dayansın ki şu vurgun yüreğim toprak olup da gidiyor bu sensizlik beni bir yokluğa doğru çekip çekiştirişte duruyor
o vefasız gönlünün bu ayrılığı bana pek koydu pek içim dışım vuslat vuslat diye haykırıyor gönlüm yasta kol kanat kırık be gülüm çok mu çok kolay geliyor bana bu sensizlik de ölüm yeter artık ya geliver yana yakıla neşe içinde koşarak bu cana ya da çağırıver beni tez zamanda yanına kalbimin nuru gönlümün dermanı canımın içinin içi özümün pür-ü pak sultanı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Gün ışımıyor ki sensiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Gün ışımıyor ki sensiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli şaiirim.Eser içeriği,verdiği mesaj ve anlam bütünlüğü yönüyle güzel,şekil, örgü, kurgu,bakımından da iyi değerlendirilmiş güzel bir eser.Biz de okuyor, kutluyor ve alkışlıyorum. Gönlüne, ömrüne, kalemine, kelamına bereket.Kutluyorum yalansız, riyasız,ve de hilafsız Gönlün abad olsun.Yüce Mevlâ’ya emanet olasın, sağlıkla, sağlıcakla kalasın.
Hasretten yanan gönül de bu kadar güzel yazar işte keyif aldım okurken ustam Alkışlıyorum -------------------------------------------------------------Selamlar
Değerli hocam, yüreğinize ve kaleminize sağlık efendim. Bu gün yine birbirinden güzel şiirlerle yaptığım bu hoş yolculukta her bir kaleme ve değerli şahsınıza da teşekkürlerimi sunarım. Nice paylaşımlara hocam gönül gönüle... Saygılar, hürmetler efendim...
o vefasız gönlünün bu ayrılığı bana pek koydu pek içim dışım vuslat vuslat diye haykırıyor gönlüm yasta kol kanat kırık be gülüm çok mu çok kolay geliyor bana bu sensizlik de ölüm yeter artık ya geliver yana yakıla neşe içinde koşarak bu cana ya da çağırıver beni tez zamanda yanına kalbimin nuru gönlümün dermanı canımın içinin içi özümün pür-ü pak sultanı…
Ayrılıklar nasıl yakıyor yürekleri içten içe dem akar..Hasret bedeni kor olur yakar derler ya işte..Mısralarda yürek hasretlere gark olmuş..Kutlarım değerli şairimi ve emeğini
Ey güzel hemşerim, Canım ciğerim Arkadaşım, emim, dayım, yegenim Sana candan selam, gönülden hörmet Sen içerimdeki gurbet, üregimdeki hasret Sana gurban olim, ögünde ölim Seslirem ya sen gel, ya da ben gelim İstersen herif ol, istersen esgigetek İstersen ehtiyar ol, istersen bebek Sen anam, sen bacım, sen gardaşım Sen nenem, sen dedem, sen DADAŞIM Sana gurban olim, ögünde ölim Seslirem ya sen gel, ya da ben gelim Eller " begefendi " demiş E nedim Senin ola diyişini isterem Sen bir yanda ben bir yanda ey degil Bir arada olah diye seslirem Sana gurban olim, ögünde ölim Seslirem ya sen gel, ya da ben gelim Sen bensen, bende senem, bizıh el olamazıh Eğer uzah kalırsah çoh çoh yazığ Seni negettin sevdügümi bülirsen? Çünkü sen ERZÜRÜMSEN, Erzürümlüsen Sana gurban olim, ögünde ölim Seslirem ya sen gel, ya da ben gelim.
Der Erzurumlu Bar şiirinde
Final bana onu hatırlattı.
Dost kötü günde çağrılmadan iyi günde çağrılınca gelendir.
o vefasız gönlünün bu ayrılığı bana pek koydu pek içim dışım vuslat vuslat diye haykırıyor gönlüm yasta kol kanat kırık be gülüm çok mu çok kolay geliyor bana bu sensizlik de ölüm yeter artık ya geliver yana yakıla neşe içinde koşarak bu cana ya da çağırıver beni tez zamanda yanına kalbimin nuru gönlümün dermanı canımın içinin içi özümün pür-ü pak sultanı…
mükemmeldi
yüreğinize gönlünüze ve de usta kaleminize sağlık Ağabey
yol yordam ararım sana doğru ıssız vadilerde nerede rast geliversem bir çaya bir çıplak kuru dereye göz pınarlarım boşalır o anda da ağlarım ne zaman görsem bir sessiz çınar gölgesi o sensin sanarak yanıp yanıp da külüme bakarım ............tebrikler üstat