aşkın güvertesine bağlar saçların beni güney rüzgarları eser yüzünde yelkenleri şişirir gözlerinin meltemi akdeniz mavisiyle dolu, öyle engin yol alır yüreğimde bir gemi...
gülüm desem, boynunu büker dalında çiçek havalanır hüzün kuşları; parçalı bulutlu yürek bir martıyı yitiririm çığlık çığlığa her sabah yüzündeki çiy damlası oysa seni güldürecek...
yalnız ada(m)ın kıyılarında yedi renkli balıklar yüzer şimdi yüreğime demirlemiş gemileri batırırım yangın koylarını tutuştururken akşam güneşi...
dört, üç,iki, bir, bir, bir; sıfıra bir var her an dönüşünü beklerken uçup giden martının yerinde sayar zaman; pimi çekilmiş yürek sıkıca sarıl bana, ölmeyi istemiyorsan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YİTİK MARTI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YİTİK MARTI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gülüm desem ,boynunu büker dalında çiçek Havalanır hüzün kuşları;parçalı bulutlu yürek Bir martıyı yitiririm çığlık çığlığa her sabah Yüzündeki çiy damlası oysa seni güldürecek...
ve avuçlarımda senin için hiç bir şey kalmadı... sevgili ile kıyaslanan her nesne,her canlı neden gün gün ölmekte...
bir hırçın martıydı iskelede saçalrımı ıslatan. beyazdı, güzel gibiydi yar gibi işte ama hırçındı bir sabah giderken içimde sana ait ne varsa alıp, uçmuş gitmişti...
bir sahil çocuğu olarak bozkırda yaşamanın ızdırabını iyi bilirm... martıları iyor kokularını ve orda kalan gençliğimi o sevgili çok özletti bu şiir....
Dört,üç,iki,bir,bir,bir;sıfıra bir var her an Dönüşünü beklerken uçup giden martının Yerinde sayar zaman;pimi çekilmiş yürek Sıkıca sarıl bana,ölmeyi istemiyorsan...
EVET ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR. YÜREKTEN KUTLUYORUM ŞAİRİ.
Dört,üç,iki,bir,bir,bir;sıfıra bir var her an Dönüşünü beklerken uçup giden martının Yerinde sayar zaman;pimi çekilmiş yürek Sıkıca sarıl bana,ölmeyi istemiyorsan...
Dört,üç,iki,bir,bir,bir;sıfıra bir var her an Dönüşünü beklerken uçup giden martının Yerinde sayar zaman;pimi çekilmiş yürek Sıkıca sarıl bana,ölmeyi istemiyorsan...
tebrikler güzel bir şiir okudum yüreğinize sağlık selamlarımla
Gülüm desem ,boynunu büker dalında çiçek Havalanır hüzün kuşları;parçalı bulutlu yürek Bir martıyı yitiririm çığlık çığlığa her sabah Yüzündeki çiy damlası oysa seni güldürecek...
TEBRİKLER HOCAM.....YÜREĞİNİZİ EN SAMİMİ DUYGULARIMLA KUTLUYORUM.... ÇOK DEĞERLİ BİRKAÇ HOCAM,VE SİZ KOCA YÜREKLİ ÜSTADIM :-) ÖYLE GÜZEL SÖZLERLE ANLATIYORSUNUZKİ DUYGULARINIZI,
Akdeniz mavisiyle dolu /öyle engin Yol alır yüreğimde bir gemi... ======================= Akdeniz Akşamları ne güzeldir. Haz verir huzur verir ayrı bir tadı vardır.İnsan aşık olmak ister. Tebrikler...
Gülüm desem ,boynunu büker dalında çiçek Havalanır hüzün kuşları;parçalı bulutlu yürek Bir martıyı yitiririm çığlık çığlığa her sabah Yüzündeki çiy damlası oysa seni güldürecek...
sevgili üstadım, amcamoğlu;
ahanda size şiir, ahanda size yürek, ahanda size kalem, ahanda size ozan. ne diyeyim ben size bilmemki daha. ömrün varolsun, kalemin daim. bizde okuyalım seni her daim.
Havalanır hüzün kuşları;parçalı bulutlu yürek
Bir martıyı yitiririm çığlık çığlığa her sabah
Yüzündeki çiy damlası oysa seni güldürecek...
ve avuçlarımda senin için hiç bir şey kalmadı...
sevgili ile kıyaslanan her nesne,her canlı
neden gün gün ölmekte...
bir hırçın martıydı
iskelede saçalrımı ıslatan.
beyazdı,
güzel gibiydi
yar gibi işte
ama hırçındı
bir sabah giderken içimde sana ait ne varsa alıp,
uçmuş gitmişti...
bir sahil çocuğu olarak bozkırda yaşamanın
ızdırabını iyi bilirm...
martıları
iyor kokularını
ve
orda kalan gençliğimi
o sevgili çok özletti bu şiir....
saygılarımla....