(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*.* AĞLAMA SEVGİLİM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*.* AĞLAMA SEVGİLİM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uzun yıllar önce şiir gözlüm isimli bir şiir kitabı yayımlamıştım. isminizi görünce o kitap geldi aklıma. şiirinizi okuyunca da o şiiri anımsadım. biraz uzun ben bir kaç bölümünü ekledim buraya.
Bir günah işledim, kabul. Üzdüm seni. Ama hiç aldatmadım. Gözlerim değmedi başka gözlere, Ellerim değmedi başka ellere.
..... ....
Dön şiir gözlüm, Dön bana. Dönki baharım gelsin, Yeniden açsın çiçekler. Dön ki yaşayayım. Dön ki yaşatayım. Dön ki mutlu etmenin mutluluğuna varayım. Dön, her şeye yeniden başlayalım.
Ben affettim gidişini. Giderken yaptıklarını. Sende affet beni, Ana şefkatinle, çocuk yüreğinle affet. Affet ki ben de kendimi affedeyim, Affet ki aldığım nefesi fark edebileyim. Yoksa seni her görüşümde kendime kızacağım. Seni her görüşümde, kendimden utanacağım. Şiir gözlerinde yaşıyorum derdim ya, Affet de dön, yoksa, Şiir gözlerin olmadan yaşayamayacağım.
bepkororoti tarafından 6/15/2015 2:44:01 AM zamanında düzenlenmiştir.
efendim öncelikle hoş geldiniz.. yaşanan bir şiirdi benim yazdıklarım.. yaşanmadan hiç bir şiir yazılmaz. duygu vermek şarttır ... elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. sizin de şiiriniz etkileyici ve akıcı çok teşekkür ederim, eşlik ettiğiniz için .. ne olursa olsun yinede yaşamak güzel, kötülüklere rağmen, hatalara rağmen, çıkıp gitmelere rağmen, boş vermelere rağmen ... tekrar beklerim şiirlerime.. şimdilik eski şiirlerimi yayınlıyorum buraya. sonra yenilere sıra gelecek inşallah ..
Yürekten kutluyorum...
Allah(Cc) Dünyada huzur ve saadet, ahirette iman ve selamet...