(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAMPİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAMPİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu adam gibi adam tek başına direndi ve emsal teşkil etti tüm Atatürkçü Türkiye vatadaşlarımıza!.. Unutulmadığını ve şiirle hatırlanması gerektiğini hepimize ispatlamış oldunuz üstadım!..
Yazmadan duramayacağım. Türkiyemizin böyle aydın böyle bilinçli insanlara çok ihtiyacı var. A.Necdet Sezer bunların bence en iyi örneklerinden biriydi. Her şeyin iyi gittiği bir zamanda herkes iyi olabilir. Fakat Zor olan tüm durumlara hazırlıklı olmaktan geçer. Gerçek iyi yönetici her durumda nasıl davranmasını bilendir.
Gerçektan Atatürkçü, gerçekten sözde değil özde laik Atatürkçü ve tek başına yanan bir mum oldu Necdet Sezer. Tek başına muhalif oldu tek başına direndi. Elinden gelenin en iyisini yaptı. Halkın bu durumu halkın kendi bilinçsizliğinden başka hiç bir şey değil. Türk halkına yürekten inanan nadir insanlardan biriydi. Sizinde ifade ettiğiniz gibi az konuşur, öz düşünürdü. Nerde ne yapması gerektiğini çok iyi bilirdi.
Şair arkadaşım, Necdet Sezer' çok iyi anlatmış ve özümsemişsiniz. Yüreğinize sağlık...
şiirlerini şiir olarak görmüyorum. hele bunu hiç görmedim sayın şair. çok yapay çok kuru ifadeler bunlar. yine de paylaşımın için tebrikler paylaşım paylaşımdır çünkü.
Saygılarımla...