Okuduğunuz şiir 13.6.2015 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Neden Hiç Anlamadın?
Akitle diktiğimiz bu çınar gövdesinde Köklerinde öz idim neden hiç anlamadın Uzayan dallarının yem yeşil gölgesinde Serinleten güz idim neden hiç anlamadın?
Hayli zaman tutsağım o meftun gözlerinde Doğup doğup batıyor umudum izlerinde Usum bitap düşmekte anlamsız gizlerinde Yokuşunda düz idim neden hiç anlamadın?
Her şimşek çakışında siper edip kendimi Esip, coşup, çağlayıp yıkıyordun bendimi Gaflet denen sarhoşluk saklar iken fendini Sevincine iz idim neden hiç anlamadın?
Kaç kere tavaf ettim diktiğimiz çınarı Kıskandırdı gözyaşım süzülürken pınarı Bundan böyle oynamam aşk denilen kumarı Yanlışına yüz idim neden hiç anlamadın?
Esir düştü hayaller anıların elinde Yalan oldu mazimiz vefasızın dilinde Hatıralarım yazar dikeninde gülünde Yaprak yaprak cüz idim neden hiç anlamadın?
Nuh Comba
Bu şiir’imi günün seçkisine layık gören seçki kuruluna, yorum ve ziyaretleriyle sayfamı onurlandıran siz aziz ve değerli dostlarıma teşekkür ediyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neden Hiç Anlamadın? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neden Hiç Anlamadın? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
FUNDA FİLİZ KOTAN Kardeşim sayfama onur verdiniz Allah kimseyi manadan ve maneviyattan uzak etmesin , insan bilmediğinin düşmanıdır kalbi selam ve dua ile fiemanillah
Ritimsiz bir hazandır kimi anlam. Kendi derinliğinin lal ırmaklarında bir başına yüzen kuru dallar gibi suyu içine çekmeyi diler. Bizler yüreğimizin yanık iklimlerine vurgunlar çağırır iken sarılırız özleme, yanarız kendi girdabımızda içten içe ve derinden… Tebriklerimle dost.
''Yaprak yaprak cüz idim neden hiç anlamadın? ''Cüz yerine başka bir söz bulunmalıydı, uyaklı olsun diye yazılmış ama anlam feda edilmiş...
Duyguların organik bütünlüğünü yansıtmayan akılla yazılan şiirler ve de özellikle hece şiirleri, şiirden çok manzume çağrışımı yapıyorsa, gücünden şiir çok şey kaybeder..
Şiire saygıyla.
Şaban Aktaş tarafından 6/14/2015 2:05:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
şaban hocam, eleştiri ve yorumunuz için çok sağolun...yaprak yaprak cüz idim anlamı nasıl bozuluyor onu anlayamadım?
Esir düştü hayaller anıların elinde Yalan oldu mazimiz vefasızın dilinde Hatıralarım yazar dikeninde gülünde,((( derken burada hatıralar dikeninde gülün yapraklarının sayfa sayfa bir cüz olduğunu kastediyor))) Yaprak yaprak cüz idim neden hiç anlamadın?
daha uyumlu bir altarnatif düşünmedim ve zorlanmadım sizce uygun gördüğünüz bir cümle yada söz varsa yazarsanız memnun olurum kalbi selam ve dua ile fiemanillah
okusaymış belki anlarmış
beğeni ve tebriklerimi, bıraktım güzel şiirinizin baş ucuna hocam
saygımla