(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İsyan Etmem Çok Şükür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İsyan Etmem Çok Şükür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen konuşmak isteriz kader ile, şikayet degil bir mÜsemmadır teşekkür.. Aşar bizi çogu sıkıntılar,sabretmek için kuvvet isteriz, öyle dalar gideriz sıkıntıyı veren yüceler yücesinde avunmaya.. umud etmek duanın bütünündedir diye ,diye...
Hocam gönlünüze saglık ve afiyet dilegimle ,,,, yüreginize saglık....
İsyan eden nankörlük yapmış olur Rabbim bizlere insan olma şerefini nasip etti ve sayısız nimetler Rabbim şükrünü bilenlerden eylesin anlamlı ve güzel bir şiirdi tebrik ederim selamlar ve saygılar
Ellerinize yüreğinize sağlık hocam tebrikler yürek sesiniz daim olsun hiç susmasın inşallah çok güzel bir şiir canı yürekten kutlarım sizi saygılarımla----------------!!!
Aşar bizi çogu sıkıntılar,sabretmek için kuvvet isteriz, öyle dalar gideriz sıkıntıyı veren yüceler yücesinde avunmaya..
umud etmek duanın bütünündedir diye ,diye...
Hocam gönlünüze saglık ve afiyet dilegimle ,,,, yüreginize saglık....