ne oldu acaba okul yıllarımızdaki sınav kâğıtları sorulara verdiğimiz yanıtlar, alıp elimize okuyabilseydik, kim bilir nerede ya çöpe atılmıştır, ya fabrikaya satılmıştır arşivlenip bir süre ardiyelerde...
ya bilgiler ezberlediğimiz, belleğimizde arta kalan şefkatli, cefakâr, vefakâr öğretmenlerimiz fidanı ağaç etmek sevdasında olan; geçiyor günler, aylar, yıllar halka halka gövdesinden bir ağacın ve dallarından...
yükselen güneş gibi uygarlığın ufkunda nerede başlar, nerede biter aydınlığın etkisi ışıklı gönenci okunan güzel bir kitabın çabası bir öğretmenin, bilgece sözleri kulaktan kulağa sürüp giden, çağlar aşan izleri...
gerisi hurafe, gerisi yalan; emektir, sevgidir onulmaz yaraları onan; b/ilgidir yaşamın en güzel emi geleceğimiz yıllarda, geçeceğimiz yollarda zinde beyinlerde en güzide öğrenme demi...
-bilmek yapmanın anası ise eğitimsiz, bilgilenmeden geçmesin tek salise!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SORU - YANIT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SORU - YANIT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
emektir, sevgidir onulmaz yaraları onan;
her şeyi başı sevgidir. kutlarım dostum.