(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
((( İZMİR ))) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
((( İZMİR ))) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bence imla hatalarınız diğer şiirlerinize göre gayet ciddi seviyelere ulaşıyor... önleminizi alın derim...ne bileyim bir yerlerden düzeltin yardım alın...
şiir güzel...
ama başlık tam manasıyla şiire yapışmıyor...
çiçekci çingeneleri sevmeniz güzel:)
izmirin güzelliğini en az foto kadar dışa vurun şiirinizde:)
>>>>>>>>>>>>>>>>>> B İ R D E M E T !... ********************* MEVSİMLERDEN İLKBAHAR ! DIŞARDA YAĞMUR YAĞAR İKİ MART ; GÜNSE PAZAR , MİSAFİR GELDİ AHMET!.. SİTEDE NE YOK NE VAR ŞAİRLER NELER YAZAR, ŞÖYLE ATTIK BİR NAZAR, HER SAYFADA BEREKET... KİMİSİNDE COŞKULAR KİMİSİNDE İNTİZAR KOKLADIM AZAR AZAR... ŞİİRLERDEN BİR DEMET; <<<<<<<<<<<<<<<<<< Tebrik ederim...Sizi de beklerim...
İzmirli çocuk Gözleri renkli Anlatma bana o şehri Hatıralarım var orda Anılarım hüzün yüklü İki gözüm var İki yüzüm Anlatma bana o şehri İzmirli çocuk Gözleri renkli
izmir, şahit aşkların en güzeline şahlandı birden ayrılığın üstüne maviyle boğdu hüznü izmir.. izmir'e umarım bir gün giderim. Bir çok yer gördüm ama izmir nasip olmadı daha... tebrikler güzeldi...
yazan elleriniz, yazdıran yüreğiniz varolsun.
selam yüreğinize selam size.
selam olsun ilham denizinden esintiler getiren dizelerinize
saygılarımla