(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TATSIZ TUZSUZ AŞK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TATSIZ TUZSUZ AŞK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
içten gelen bitmiş bir aşktan sonra yenisine yelken açmak.. ne kadar zor hala içinde başkasının kırıntılarını taşırken her yerde ve her şeyde onu görürken hala. güzel ifade edilmiş tebrikler
sevmiyorum seninle olduğumuz bu yeri, yanımda bir başkası tutmuş ellerimi. tatsız tuzsuz bir aşk yaşıyorum yine aylardan ağustos seninle oturduğum sahildeyim deniz aynı deniz yakamoz aynı hissetmiyorum elimi tutan aşkı seninki gibi gözlerini kaçırıyor benden sıcak elleri üşütüyor bedenimi tatsız tuzsuz bir aşk yaşıyorum bakıyorum denize derin derin sevmiyorum seninle olduğumuz bu yeri Bu Ağustoslar sevenleri mahvediyor tebrik ederim saygılarımla.
Kaybolmasaydık hiç buluşamazdık diye diye ağlayarak geleceğiz bir gün, simgesi belki bir sonsuza tekabul eden gerçeği sağırlığa gebe uykuları kaçıran küçük kumsalların yatıya kalmış ıslaklığında uyanacağız belki, ama giden gittiği yerden dönemeyecek hatta onu asla aramayacağız ararsak bu kendine haksızlıktır zarif bir intihar arefesinde ademoğlu hala bilmezmidir hayat denilen o yapışkan şey cinsel ilişkiyle bulaşmıştır yıkanmakla temizleneceğinimi sanır ademoğlu?
offf =( aşk böyle işte geride kalan anılar , kalpte kalan acılar başka aşka taviz vermez! yüreği yiyip bitirir! senin yüreğinin tek isteği sevdiği... sevmediğin birine karşı ne kadar istesen de birşey hissedemessin. değişmez duyguların onunla konuşurken bile sevdiğini hayal edersin... içinden lanet edersin o ana! ama o gitmiştir! sen başka birine tutunmak zorundasındır=( ama yine olmaz atamazsın onu içinden, kalbinden... aşka sürüklenirsin her defasında. unutulmayana, asla unutamayacağına... mükemmel bir şiirdi arkadaşım çok güzel anlatmışsın çaresizliğini.. ama benden sana bir arkadaş tavsiyesi 'ASLA VAZGEÇME' Eğer senin sevdiğin kadar seviyorsa seni geri döner ve yaralarını sarar... kutlarım desteğim senle emeğine sağlık arkadaşımm...
neden yanımdasın?
kayboluşum eskidendir seninle bulamam kendimi
en derinlere gömüldüm, karanlıklara
bakıyorum donuk gözlerine
alay edercesine gülümseyen bi ifade...
bırak gideyim ellerimi
bırak yüreğimin saçlarından sürükleme
gelemiyorum işte,
sana değil kızgınlığım,
benim kızgınlığım başka...
benim kızgınlığım aşka..
COK GUZEL YANSITMISSIN COGUMUZUN SOYLEMEK ISTEYIPTE SOYLEYEMEDIGI SEYLERI YUREGINE SAGLIK KALEMIN DAIM OLSUN .. SAYGILAR..