(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Damga şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Damga şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insanı ruh ve beden olrak ayrıştırarak irdelememiz gerekirken ,kadın erkek olarak ayrıştırarak irdelemek ne acı.insanoğlunun iki ayrı özelliğinin çarpıştırılarak kaybedilen zaman ve yaşanan acıları görmeliyiz artık.i o acılar işte böylesi güzel şiirlerle anlatılıyor.tebrikler .saygılarımla.
Şiir böyle olmalı işte... Mükemmel bir çalışma... Zannederim kadın olmanın bin bir türlü yüzü var hayatımızda... ama sıfırında damga yeme düşündürücü, her kadın aynı güçlüklerle savaşmıyor olsa gerek...
kadın erkek farketmez güzelsen kaderin kötü oluyor...
>>>>>>>>>>>>>>>>>> B İ R D E M E T !... ********************* MEVSİMLERDEN İLKBAHAR ! DIŞARDA YAĞMUR YAĞAR İKİ MART ; GÜNSE PAZAR , MİSAFİR GELDİ AHMET!.. SİTEDE NE YOK NE VAR ŞAİRLER NELER YAZAR, ŞÖYLE ATTIK BİR NAZAR, HER SAYFADA BEREKET... KİMİSİNDE COŞKULAR KİMİSİNDE İNTİZAR KOKLADIM AZAR AZAR... ŞİİRLERDEN BİR DEMET; <<<<<<<<<<<<<<<<<< Tebrik ederim...Sizi de beklerim...