(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MELEZ DOĞDU BAHAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MELEZ DOĞDU BAHAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HISSETTIKLERIMI IFADE ETMEK COK ZOR SIZIN KULLANDIGINIZ KELIMELER; DIZELER; BIRBIRINDEN GÜZELLER EMEK VERILMIS BU ANLASILIYOR SONSUZ SAYGILAR KALEMINIZ DAIM OLSUN SEVGIYLE KALIN SAIRIM
>>>>>>>>>>>>>>>>>> B İ R D E M E T !... ********************* MEVSİMLERDEN İLKBAHAR ! DIŞARDA YAĞMUR YAĞAR İKİ MART ; GÜNSE PAZAR , MİSAFİR GELDİ AHMET!.. SİTEDE NE YOK NE VAR ŞAİRLER NELER YAZAR, ŞÖYLE ATTIK BİR NAZAR, HER SAYFADA BEREKET... KİMİSİNDE COŞKULAR KİMİSİNDE İNTİZAR KOKLADIM AZAR AZAR... ŞİİRLERDEN BİR DEMET; <<<<<<<<<<<<<<<<<< Tebrik ederim...Sizi de beklerim...
ADAM GİBİ SEVMEK isimli şiiri, o çarpıcı benzetmelerinizi çok sevmiştim. Bir ara yorum yazarım diye düşünürken şimdi de bu çıktı karşıma. Bunda da ötekinden çok çarpıcı benzetmeler var. İnanın bunu ötekinden daha çok sevdim. Tebrikler. Yüreğinize sağlık.
Duygu dolu yüreğinizden taşarak,
has yürekliler yaylasına ulaşan
ve burada edalanan asil duygulara ufuklar genişliğinde selam...
Kaleminize has ahenkli saygı...
Bunlardan daha koyuca tebrikler...
Cemre duygularında yıkanmış yürekle ve şiirle kalınız..