(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adam Gibi Sevmek! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adam Gibi Sevmek! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böyle yürekler elbette severse adam gibi sever. Adam gibi sevmenin kadını-erkeği olur mu hiç ? Yüreğine sağlık.Duygulu dizelerin devamını beklerim. Sevgi ve saygı ile kalın. DOĞANŞEHİRLİ
Sana mezar açtım koynumda sonsuza kadar almak için… Korktun mu?
Ne yazikki korkuyorlar sevgili sairim..heleki o mezari tirnaklariyla yorulmaksizin,vazgecmeksizin kazanlar henuz gencliginin ilk baharinda olunca..o sevdigi kisiler öyle cok korkuyorlarki..seveni de korkutabiliyorlar hatta. .
... Sen! Büyük sevdaları anlatırken bana… Benim sevgimin yanında Onlar! Bir yudum su, bir avuç topraktı… Seni denizler kadar sevdim.. Boğuldun mu? Sana toprak oldum sevginle yeşeren, çiçekler veren, Sana mezar açtım koynumda sonsuza kadar almak için… Korktun mu?
adam gibi sevmek sevdiğine değmek adam gibi sevmek ona ömrünü vermek adam gibi sevmek gülleri önüne sermek adam gibi sevmek bu olsa gerek.............tebrikler............
Adam gibi sevmek...Adam gibi sevilmeyi beklemek...Sanırım çok şey istemişsiniz...Adamların sayısı azaldıkça azaldı...Adam gibi olanlara ve Adam gibi sevenlere selam olsun...Kadın yüreğinden adam gibi dökülen duygular ve dik duruşlu dizeler...Kutlarım...Sevgiler...
"Sana toprak oldum sevginle yeşeren, çiçekler veren,
Sana mezar açtım koynumda sonsuza kadar almak için…"
Korktun mu?"
Önemsemeli aşklar ömür boyu olmalı ve çok beğendim.
Saygılarımla