(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LİDERLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LİDERLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İngiltere Başbakanı David Lloyd George, Yüzyıllar nadir olarak dâhi yetiştirir. Şu talihsizliğimize bakın ki 20. yüzyılın dâhisi Türklere nasip oldu ve kader onu bizim karşımıza çıkardı.
Lider liderliğini yapmış Türk Milletine Cumhuriyeti Miras bırakmış, Cumhuriyeti yönetecek şerefli namuslu haysiyetli yöneticiler lazım.
Kimi davulcu kimi sazcı kimi türkücü kimi bölücü niteliksizlerden yöneticilik beklenmemeli, Dünyada eşi benzeri yok istifa etmeleri şart olmuş istifa etmemiş, Bahanelerle yüzsüzlük edip TBMM yapışan parazitlerden lider mi olur.
Derebey az söz ile çok şey ifade etme zanaatı buna denir tebrik ederim.
MERHABA KARDEŞİM. ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI BİR DÖRTLÜKTÜ VE HER HARFİ DOĞRULARI SÖYLÜYORDU.BUNLAR İNSAN OLSA DERHAL İSTİFA EDERLER.AMA NERDE ONLARDA O YÜREK.GETİRDİLER 80 KİŞİYİ BAKALIM NASIL BAŞA ÇIKACAKLAR ONLARLA.BUNLAR NE UTANIR,NE DE İSTİFA EDERLER.KUTLUYORUM ŞİİRİNİ.PUANIM TAM.SELAMLAR.
Sevgili ustam, mani tadında ki bu hoş ve manalı dizeleri bizlerle paylaştığınız için size teşekkür ediyorum. Sonuna kadar haklısınız, bunlar lider değil lidercik hemde zorakisinden... Selam ve saygılarımla, esen kalın...
O iki Haçlı kalıntısı ile Ahmet Davutoğlu'nu aynı katagoride değerlendirmen yanlış. Ahmet Davutoğlu hem akademisyen, bilgili, kültürlü bir insan ve hem de özünü kaybetmemiş, Osmanlı düşüncesine sahip vizyonu olan bir insan. Diğer ikisi Fransız İhtilali kalıntısı Haçlı artığı ideolojilere iman eden, İslam düşmanlığından başka hiçbir proje geliştiremeyen, sadece karalama kampanyası yürütebilen tuhaf insanlardır.
Sana hak veren olurmu., olmaz'mı bilmiyorum.., Kendi adıma fikrimi söylüyorum. ve yazdığın dörtlüğün altına imzamı atıyorum.. En kalbi duygularımla tebrik ediyorum kardeşim.. _________ Allaha emanet ol...
Çok doğru söylüyorsun gönüldaşım. Hepsini toplasan inan, bir gerçek lider etmez. Bu gunkü Türkiye'yemizin durumu bu. Muhteşem dörtlük için tepriklerimi sunuyorum.
Şiir ihtişamıyla duygular sunuyor.
Beğendim.
............................ Saygı ve Selamlar...