Onuruna yakışır bir şekilde yaşadı. Son anlarında bile merak etmeyelim diye “ben iyiyim “dedi. O benim babamdı babam… 28 Mayıs 2015 de Onu uğurladık. Rabbim onu cennetine kabul eder inşallah ÂMİN… (Ruhuna Fatiha)
Ağrıyan şu bellerini Acılı döşeklere dayadın Bilirsin ruhunun son demleri Sende hakkını helal et Et babacığım.
Azrail kapıda salınır Kapanan gözlerin açılır Nefesini alıp verir Acıtan yanlarındır Yanlarındır babacığım
Bak şu gözümdeki yaşlara, Damlarken yattığın yatağa. Nazlı evladın yanı başında Son defacık kızına gül, Gül babacığım
İncitmeden kaldırırım kafasın Sevgi ile doldurdum tasın Bilirsin sende, kanadım kolumsun Dallarımı kırma, Kırıldım babacığım
Saniyeler gidiyor bir bir, Aldığın her nefeste Acılı haberin geldi o kara günde Dünyamızı yıktı Yıkıldık babacığım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BABACIĞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BABACIĞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baba,anne,eş acılarını tatmış bir yürek olarak acını acım bilerek paylaşıyorum sevgili şairem başınız sağ olsun merhum babacığına Allah tan rahmetler diliyorum mekanı cennet olsun inş rabbim siz geride bıraktığı sevdiklerine sağlıklı uzun ömürler sabırlar versin :( yüreğine usta kalemine sağlık.selam sevgi dualarımla.
altı delik ayakkabı yamalı çorapla okula gider iken ben yenisini alacağım diye bize umut veren gözleri bizim için nemlenen ağladı ise bize belli etmeden ağlayan güldü ise bizim için gülen benim kara yazgılı babam
fakirdi yoksuldu muhtaç değildi ama doğruluğun mertliğin simgesiydi adam gibi bir adamdı o (büyüyecek adam olacak benim oğlum) derdi biz senin gibi adam olamadık belin büküktü bastona düşmüştün ellerin nasırlı ve sertti yüreğin ise bir o kadar sevgi ile yumuşaktı eğilmedin göğsün hep dik durdun yirmi yıl geçti sensiz yokluğunda her gün anıyoruz bu gün olduğu gibi mekanın cennet olsun babam...
BABA ANNE DEYİNCE BİR BAŞKA BURUKLUK YAŞIYORUM.BABANIZIN MEKANI CENNET OLSUN.PAYLAŞIM BENİ BİR YERLERE GÖTÜRDÜ. TEK KELİME YORUM OLARAK (KUTLARIM) OLSUN.
Sevdiğim insanın acısını ancak onun yanında olduğumu bilmesini diler sözlerle paylaşamam
Ne dense yeterli mi...Ne dense acı biter ki ....Yada ne dense geri gelir ki...susulur konuşulmaz keşke yanında olabilseydimde şöyle bir sarılabilseydim sana
Canım acın acım kaybın kaybım...
Dilerim ki mekanı cennet ruhu şad olsun. Tüm dualarımızda babacığında olacak emin ol...
Başınız sağolsun..Mekanı cennet olsun! Allah geride kalanlara sabır versin. Jale hanımcım,sağlıcakla kalın! Sevgi ve selamlarımla.. Dua ve metanetle kalın!
Başınız sağolsun..Mekanı cennet olsun! Allah geride kalanlara sabır versin. Jale hanımcım,sağlıcakla kalın! Sevgi ve selamlarımla.. Dua ve metanetle kalın!
Her canlı bir gün Ölümü tadacaktır.Ama fani Dünyada sevdiklerimizi kaybetmek büyük acı verir.Hayatımızı değiştirir.Hele Anne Baba sevgisi bir başkadır.Yüreğinize sağlık.Mekanı Cennet olsun...
Allah rahmet eylesin kalanlarına sabır. vefa ve minnet dolu içten bir şiir okudum. özünde baba sevgisi sunulmuş şiirin sağlıcakla ve sabırla güzel günlere
başın sa olsun canım rabbim sabrını versin bilirim babasızlığı ben çok küçük kaybettim ne deni mekanları cennet olsun istedikleri sadece dua ve fatiha saygı sevgimlesin