(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK YAKINSIN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK YAKINSIN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BAŞKA YOLU OLMADIĞI İÇİN.... DUPDURU, YALANSIZ, KENDİLİĞİNDEN... BAZEN BANA ÇOK YAKINSIN, ÖYLE Kİ; SEN GÖZLERİNİ KAPATINCA BEN UYUYORUM....
Öyle güzel ve masumca.Aşkın bütünleşmek olduğunun en güzel örneklerinden biridir.Ben de şöyle devam ettireyim o zaman;
ZAMAN GEÇİYOR. GÖZLERİM SENDE KİLİTLİ. UYANIYORSUN SONRA BİR VAKİT. SEN AÇMAK İSTİYORSUN GÖZLERİNİ. BEN VERMEK İSTEMİYORUM ONLARI SANA GERİ. BİRAZ DAHA UYU! NE OLURSUN BİRAZ DAHA UYU CANIM SEVGİLİ...
keşke bu kelimeyi çokça sık kullanmayı alışkanlık haline getirebilsek dostumuza sevdiğimize kuşlara börtü böceğe canda can olanımıza deyiversek sıkça seni seviyorum...
bölüşülmeyen şey içinde gizli kalmış bir sevgi neye yarar.. hayata bile bile demeli insan aynaya ak düşmüş saçlara seni seviyorum demeli mutluğun sıırı belkide bu paylaşımda yüreğinize sağlık...
Neden büyük harfle yaziyorsunuz .. bence kücük harf daha yakisoyr siire .. hem bu kural olarak da bazi sitelerde vardir ... yanlis anlasilmamisimdir insallah .. görüsümü size de bildirmek istedim..
BAŞKA YOLU OLMADIĞI İÇİN....
DUPDURU,
YALANSIZ,
KENDİLİĞİNDEN...
BAZEN BANA ÇOK YAKINSIN,
ÖYLE Kİ;
SEN GÖZLERİNİ KAPATINCA BEN UYUYORUM....
Öyle güzel ve masumca.Aşkın bütünleşmek olduğunun en güzel örneklerinden biridir.Ben de şöyle devam ettireyim o zaman;
ZAMAN GEÇİYOR.
GÖZLERİM SENDE KİLİTLİ.
UYANIYORSUN SONRA BİR VAKİT.
SEN AÇMAK İSTİYORSUN GÖZLERİNİ.
BEN VERMEK İSTEMİYORUM ONLARI SANA GERİ.
BİRAZ DAHA UYU!
NE OLURSUN BİRAZ DAHA UYU CANIM SEVGİLİ...