(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zoruma Gidiyor..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zoruma Gidiyor..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli abim. Bu şiinize yorumu özellikle geciktirdim.çünkü çok hassas bir konuyu çok mükemmel işlemiş ve dile getirmişsiniz. Sonuçta bu bir şiirdir deyip, kutlayıp geçmek basite indirgemek olur düşüncesiyle, affınıza sığınarak konuyla ilgili düşüncelerimi arzetmek isterim. Dostluklar. Arkadaşlıklar bence,Allah için, vatan için, bayrak için, ve, milli ve mefkurelerimiz için olmalıdır diye düşünüyorum. Böyle olmadığı müddetçe, bütün dostluklar bir gün mutlaka yıkılmak mecburiyetindedirler. Çünkü Allah için yapılmayan dostluklar, hepsi de bir şekilde şahsi menfaate dayalıdır.İşte bu yüzden işine gelmediği an, dostluklar arkadaşlıklar birden bitiveriyor. Rabbim. dostlarımızı ve arkadaşlarımızı, kendi mnefislerini, Allah vatan bayrak ve milli mefkurelerimizin önüne çıkaranlardan eylemesin. Konu çok uzun ve derin, daha fazla uzatarak kıymetli vakitlerinizi alarak meşgul etmek istemiyorum. Bu sözlere vesile olan usta kaleminizi yürekten kutluyorum.
"Gelir de burada bulamazsa ondan gitmiyorum" anlamında. Pirinçteki taş ise gayet güzel :) Alakanız için çok teşekkür ederim sevgili Dost sağolasınız. Selam ve saygılarımı gönderiyorum.
Şiirin yüce duygusu insancıl sevda içinde.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...