(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KELEPİR 9 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KELEPİR 9 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirleriniz çok estetik, benim beğendiğim tarzdan. benim ulaşmaya çalıştığım bi konum... şiir anlaşılmak demek değildir. şiir sanattır ve sanattan herkes anlamaz... bu konuda sizinle aynı görüşte olduğumu düşünüyorum. çünkü aynı şey bana da yapılıyor maalesef... şiirlerinizin devamını bekliyorum nice şiirlerde buluşmak temennisiyle.
AYŞEGÜL HANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.NEDENSE SİZ VE SİZİN AZ SAYIDA İNSAN ŞİİRLERİMİ ANLAYIP, DEĞER VEREBİLDİ ŞİİRLERİME.ŞAŞIRMIŞ HALDEYİM YA BEN ŞİİR YAZMAYI BİLMİYORUM YA DA ALEM ŞİİRDEN ANLAMIYOR.KALBİMİN KANINI AKITA AKITA YAZIYORUM BEN BU ŞİİRLERİ.FAKAT DEDİĞİM GİBİ NEDENSE BU SİTEDE ŞİİRLERİM FAVORİ OLAMADI.TEPKİ NİTELİĞİNDE OLARAK DA İKİ ŞİİR:ŞİİRSİZLİĞİN ŞİİRİ VE SÖVGÜLÜ ŞİİRİ VERDİM EDEBİYAT DEFTERİNE.DAHA DA ŞİİR VERMEM.BENİM ŞAİRLİĞİM BU MUAMELEYİ HAK ETMİYOR ÇÜNKÜ.TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM DEĞER VERİP OKUDUĞUNUZ İÇİN AYŞEGÜL HANIM.SAYGILARIMLA.