Güneş gibi sımsıcak bakıpta aklımı karıştırma, Yeni küllendi sevda ateşi,üfleyip tutuşturma; Her sevis,yeniden doğuş ölmemecesine, Acıya,ıstıraba,sonunda yalnızlığa yeniden alıştırma...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAPMA N'OLUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAPMA N'OLUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİLİ ŞİİR DOSTU... İLK DÖRTLÜĞÜMDE SİZDEN ALMIŞ OLDUĞUM ŞİİR GİBİ ELEŞTİRİ BENİ HEM ÇOK MUTLU ETTİ HEM DE CESARETLENDİRDİ. BUNDAN SONRA DAHA BİR ŞEVK VE ZEVK İLE KALEMİME SARILACAĞIM. BİNLERCE TEŞEKKÜRLER...
.GÖNÜL DOSTU YÜREĞİNDEN GELEN BU DUYGULARLA YAZMIŞ BULUNDUĞUN ŞİİRİ ÇOK BEYENDİM...
..KALEMİN SUSMASIN ŞAİRİM......YÜREĞİNE, KALEMİNE SAĞLIK.
DUYGU SELİ YÜREĞİNİZE, GÖNLÜNÜZ GENİŞLİĞİNDE SELAM EDİYORUM...KALEMİNİZE RİTİMSİZ SAYGILAR...İYİKİ VARSINIZ...İYİKİ YAZIYORSUNUZ EFENDİM...BUNLARDAN DAHA HALLİCE VE DOLUCA TEBRİKLER ,DUYGULARLA DONANMIŞ YÜREKLE VE ŞİİRLE KALINIZ..
...................TEBRİKLER EFENDİM....................