Bahtın ak olsun Karakız. Geleceğin huzurlu. Gülsün esmer yüzünde, Ak dişlerin. Umutla dolu olsun, Saf düşlerin. Hep gülümse Karakız. Bütün dünya, Seni bilsin. Seninle gülümsesin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARAKIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARAKIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bahtın ak olsun Karakız. Geleceğin huzurlu. Gülsün esmer yüzünde, Ak dişlerin. Umutla dolu olsun, Saf düşlerin. Hep gülümse Karakız. Bütün dünya, Seni bilsin. Seninle gülümsesin.
GÜLÜMSESİN... KUTLARIM DİZELERİNİZİ.RABATLI
RABATLI tarafından 2/27/2008 4:47:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bahtın ak olsun Karakız. Geleceğin huzurlu. Gülsün esmer yüzünde, Ak dişlerin. Umutla dolu olsun, Saf düşlerin. Hep gülümse Karakız. Bütün dünya, Seni bilsin. Seninle gülümsesin.
vaaaay! hemşerimiz varmış burada. küçücük ama anlamı koskocaman olan şiirinizi ve yazan yüreğinizi tebrik ediyorum. saygılarımla efendim.......
Geleceğin huzurlu.
Gülsün esmer yüzünde,
Ak dişlerin.
Umutla dolu olsun,
Saf düşlerin.
Hep gülümse Karakız.
Bütün dünya,
Seni bilsin.
Seninle gülümsesin.
GÜLÜMSESİN...
KUTLARIM DİZELERİNİZİ.RABATLI
RABATLI tarafından 2/27/2008 4:47:39 PM zamanında düzenlenmiştir.