(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(115)ASKERİM TEZ GEL!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(115)ASKERİM TEZ GEL!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir tek Mehmetin, kör tırnağına Dünya yı değişmeyiz, dua ve temennimiz şu dur ki, görevlerini kahramanca ifa ederler ve yaratan onları milletimize bağışlar.Allah yar ve yardımcıları olsun. değerli yüreğinizi kutluyorum.saygı selam ve hürmetle...
Üstadım değişen hiç bir şey yok. özlemler aynı özlemler.Ancak bu akıcılığı bu güzel ifadeleri ancak sizler yakalayabilir ve ifade edebilirsiniz . Teşekkürler.
ASKERİM VATANI BEKLERİ AMA YÜREĞİMİ YAKAR ATEŞLİ YAMA RABBİM CAVAP VERİR HER BİR DUAMA İSTEDİM HAYIRLI OLANI VERE..........................Tebrikler..Selamlar..
"Hasret29" Kardeşimizin dilek ve temennilerine yürekten katılırken;bugünkü şiirine yaptığım yorumu burada da paylaşmak istedim. ***************************** Dinle beni oğul ilaçtır zaman Yoksulluk bir devdir vurursa yaman Paylaş ekmeğini darılma hemen Lokmanı harama batırmayasın
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
İnsanı insan yapan dört temel özellik vardır.Birincisi Allah'ın hakkına riayet etmek;yani şirk koşmadan kul gibi kul olmak...İkincisi devletin hakkına riayet etmek;yani hür yaşayabilmek için devletin baımsızlığına katkıda bulunmak...Üçüncüsü ana-babanın hakkına riayet etmek;yani onların hayır duasını almak,yanımızda ihtiyarlarsa üf bile dememek...Dördüncüsü kul hakkına riayet etmek;yani vurguladığınız gibi önce haram yememek sonra da iyiliği tavsiye etmek sonra da sizi tebrik etmek.
.GÖNÜL DOSTU YÜREĞİNDEN GELEN BU DUYGULARLA YAZMIŞ BULUNDUĞUN ŞİİRİ ÇOK BEYENDİM... ..KALEMİN SUSMASIN ŞAİRİM......YÜREĞİNE KALEMİNE SAĞLIK..YÜREĞİNE KALEMİNE SAĞLIK