(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
can parem kızım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
can parem kızım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah mesut bahtiyar etsin kardeşimizi.. hüzün, keder ve endişe uzak olsun hanenizden inşallah nikahına gelerek şahit olmak istiyorum mutluluğunuza saygılar
Allah mutlu Mesut etsin İnşallah......Orada olmayı ne çok isterdim ama Babamın rahatsızlığı nedeniyle Iğdırdayım usta İyi niyet dileklerimi iletirmisiniz Lütfen..........
Sevdikleriyle bir arada sağlıklı,mutllu,huzur dolu,her şeyin gönüllerince olduğu uzun bir ömürde Allah bir yastıkta kocatsın o güzel genclerimizi.Sizlerede Allah tamamına erdirsin temennilerimle,inşallah,hayırlısı ile torunlarınızında mürüvetini görmek nasip olur...Selamlar,saygılar..
canım benim.ne güzel ne anlamlı bir mutluluktur bu.Rabbim bir ömür boyu mutluluklarını daim etsin inş.sonsusuza kadar bir yastıkta mutlu mesud yaşayıp birlikte yaşlansılar dilerim.çok sevgimle öpüyor sevgili yavruna mutluluklar diliyorum...
Bütün kalbimde saadetler ve güzel bir hayat dilerim canım Çok isterdim ama ben İstanbuldayım gelmem çok zor Ama kalbim sizlerle olacak hoşça kal sevgiler
Hayırlı uğurlu olsun rabbim bir yastıkta kocatsın ALLAH'ım ömür boyu mutlu mesut ve bahtiyar etsin çok güzel duygular ve sevinçler bunlar böyle güzel duyguları rabbim herkese nasip etsin selam saygı ve hürmetlerimle...
selam yüreği güzel arkadaşım bu güzel duaların için çok teşekkür ederim aminmevlam bütün evlatlarımızı mutlu etsin ki bizlerde huzur içinde olalım değilmi arkadaşım sevgilerimi yolluyorum güzel yüreğine
Allah izin verir aksilik olmazsa inşallah ordayım abla Allahtan yeni çiftere Mutluluklar diliyorum bir yastıkta ölene dek kocasınlar selam ve dualarla sayğılar
........................................ Saygı ve Selamlar…