Elimde olsaydı eğer yaralı gönlümde hissetmezdim seni gece karası gözlerimde büyütmezdim sevgimi hani dokunurken kıyamadığın yıldızlardan taç yaptığın saçlarıma izin vermezdin karların yağmasına Keşke sevmeye kilitli olsaydı yüreğim taş başsaydımda kalbime unutabilseydim seni...
Gözlerim güneşle yarışa girmişken gecenin kasvetine gizlendi şimdi ellerin sarmışken ellerimi vız gelirdi zemheri içimde büyüttüğüm sevginle kalbim çarpmasaydı böylesine rüyamda dualar etmeseydim görsem diye inan inanki zor gelmezdi bana...
Oysa sen: kaç gönüllerde durakladın hangi örtülere serdin benliğini yine sayıklarmısın eskisi gibi omuzlarında durur mu hala şaçımın teli hatırına gelirmi bilmem öpmeye kıyamadığın tenimi şimdi ayaz kaplıyor çevresini...
Keşke tanımasaydım seni bu denli üzmezdim kendimi ağlamayı bilmeyen gözlerime zulum çektirmezdim kayan her yıldızda seni dilemezdim beynimde kopan her fırtınada vurgun yemezdim geceleri talan etmezdim yokluğunda güler geçerdim sıradan biri gibi sigaramda ki son nefes gibi çekmezdim içime seni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLATABİLSEYDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLATABİLSEYDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.