(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUTLU OLMAK VARKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUTLU OLMAK VARKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O dörtlük Edebiyat Defteri' ne katılırken paylaştığım ilk şiirdendi. Mutluluğun ne olduğuna dair gönül sorgulamaları zaman zaman hepimizde vardır.Mutluyken "Neden?" diye sormaz da insan mutsuzken sorgular hayatı, kendini... Bir kez daha mutluluklar, esenlikler dilerim...
Şiirin tamamını da ekleyelim. Konu ile ile ilgili olduğundan ...
MUTLULUK
Mutluluk bir zamanlar, Bir oyundu, bir masaldı. Nasıl geçti o yıllar, Tadı damağımda kaldı.
Aşktı mutluluk gençlikte, Bitmez sanılan sevdalardı. Saf değildi lakin, Hüzün de vardı.
Bir bakış oldu mutluluk Bir anlık bir görüş oldu Yar oldu uzakta, Erişilmez düş oldu.
İlk dokunuştu mutluluk, Belki de ilk öpüştü. Unutuldu sonraları, Gözden düştü.
Sevinç oldu mutluluk Gözlerinde yaş oldu. Mal oldu kimine, Değerli bir taş oldu.
Bazen bir çocuktu, Bazen de bir eş oldu İş oldu sonraları. Ekmek oldu, aş oldu
Neler olmadı ki mutluluk Arkadaş oldu, dost oldu Ne olursa olsun. Gönüller onunla mest oldu.
Neydi ki mutluluk, İnsanlar ona, böylesine açtı. Önümdeki gölgem gibi, Ben geldikçe kaçtı.