(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yunus'ça - 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yunus'ça - 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaçıncı sabahtır ezan okunur. Allah’ı yürekten duyan sakınır. Ben bende değilim, kime dokunur, Bir ben daha vardır benden içeri.
Yunus’un divanı yazıdır bana Kur’an’ın kelamı sözüdür bana. Her varlık halikin izidir bana. Bir iz vardır bende benden içeri.
İlhan’ım çıktığım sevda seferi Yolcuyum, meçhuldür, son durak yeri Her canda can bulur gönül neferi, Bir can daha vardır candan içeri Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
İlhan’ım çıktığım sevda seferi Yolcuyum, meçhuldür son durak yeri Her canda can bulur gönül neferi, Bir can daha vardır candan içeri.
bu yalan dünyada hepimiz seferdeyiz,bilirsek.. son durak yerimizde ,huzura kabul edilirsek?Rammimin huzuru.. bizden bize yakın olan, can"ı bulmak umudu ile,, yüreğin dert görmesin.
Kaçıncı sabahtır ezan okunur.
Allah’ı yürekten duyan sakınır.
Ben bende değilim, kime dokunur,
Bir ben daha vardır benden içeri.
Yunus’un divanı yazıdır bana
Kur’an’ın kelamı sözüdür bana.
Her varlık halikin izidir bana.
Bir iz vardır bende benden içeri.
İlhan’ım çıktığım sevda seferi
Yolcuyum, meçhuldür, son durak yeri
Her canda can bulur gönül neferi,
Bir can daha vardır candan içeri
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.