(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neyine güvenim yalan dünyanın, Bütün emeklerim, yok olur gider.. Yeyip, içtiğim aldığım havanın, Hiç değeri kalmaz, toz olur gider..
Peşinden koştuğum nice hayaller, Gerçeğin içinde yok olur gider.. Aklımı başımdan alan güzeller, Kaçar ellerimden el olur gider..
Nerede sevdiğim dostlarım nerde, Karışıp toprağa yok olur gider.. Bulamadım hiç bir çare bu derde, Ateşler içim de kor olur gider..
Zerre kadar gözüm yok, bu dünyada, Vadesi dolan yolcu olur gider.. İstekler, arzular kalır havada, Eller boş, gözlere yaş dolar gider..
Emir Hakk’tan gelir, sur üfürülür, İnsan bölük, bölük hesaba gider.. Asilerin defterleri dürülür, Durmuş’um kıyam da imanla gider..
DURMUŞ ÇAĞLAYAN 02/04/2015
Muhakkak ki ölüm kaçınılmaz her canlı ölümü tadacak, önemli olan yüz akıyla gidebilmek çok güzel bir şiirdi, beğenerek okudum değerli şair arkadaşımı gönülden kutluyorum.Puanım tam.Yunusun diyarından selamlar.
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam saygı sevgi sabır ve dua ile...