Yine duman çökmüş, dağlarına yurdumun…! Çığlık, çığlığa acılar, dinmek bilmiyor, Hainler yuvalanmış, hep ölüm kusuyor, İnsanları, her gün kan ağlıyor yurdumun…!
Yangın yerine dönmüş, dört yanı yurdumun…! Gece gündüz silahları susmak bilmiyor, Tuzaklar kurulmuş, hain aman vermiyor, Baykuşlar da konmuş, dallarına yurdumun…!
Hiç dostu kalmamış, düşman olmuş yurdumun…! Kin kusuyor, dilleri de susmak bilmiyor, Yiyorlar dünyayı, karınları doymuyor, Çakallar sarmış, her bir yanını yurdumun…!
Sustu ötmez oldu, bülbülleri yurdumun…! Ters akıyor, ırmakları yolun bulmuyor, Gaflet içinde, hainlikleri durmuyor, Karlar yağmış, yollarına yurdumun…!
Halkına, adına göz dikmişler, yurdumun…! Durmuş’un, sözünden hiç ders almıyorlar, İhanet içinde yüzüp, kıvranıyorlar, Leylekler tünemiş, yükseğine yurdumun…!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YURDUMUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YURDUMUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Durmuş Bey, ne yazık ki bıçak kemiğe dayandı. Her gün birkaç şehit. Hainler bitmek tükenmek bilmiyor mantar gibi ürüyor. Az önce haberlerde dinledim, yakalanan keskin nişancıların bazıları sırpmıs. Dünyanin gözü vatanımıza cevrilmiş. Gözleri çıksın inşallah!
Merhaba Emine Hanım, ne yazık ki nerede Türk düşmanı varsa; hatta dost bildiklerimiz bile bize karşı birleştiler.Beni asıl kahreden; dost bildiğimiz o kah belere (bakın bu silahlar sizin ) deyip de başlarına çalamıyorlar...! Yazık bu millete, yazık bu ülkeye....! Selam ve saygılarımla.
Yüreğine sağlık değerli şair... Kahpelik içeriden olduğu zaman işler sarpa sarıyor.Düşmanlığın bu kadarı hiç bir tarihte tezahür etmemiştir. Kahpenin dölleri Meclise girip at koşturuyorlar.Aslına bakarsanız İmralı canisinden başlanmalı ve baştan sona doğru hepsinin kökü kazlımalı...Şunu da belirtmeden geçmeyeceğim.Çözüm süreci diye dayatılan ve Milletimizin kuzu kuzu seyrettiği o geçen günlerde Şerefsiz caniler yurda seksen bin silah soktular.Hükumetimiz maalesef seyretmekle yetindi ve onların hendek kazıyıp siper hazırlamalarına müsaade ettiler.Şimdi de oralarda Çatışmalar bütün hızıyla devam ediyor.Orada yaşayan halk ta ya korkudan ya da onlara destek verdiklerinden aralarından ayırarak temizlik yapmayı zorlaştırıyorlar. Durmuş bey kardeşim... Benim Milletimin Askerine Polisine silah çeken,ateş eden ve onların canlarına kast eden kahpe hiç kimse kusura bakmasın BENİM KARDEŞİM OLAMAZ...
Şiirinizi canı gönülden sevdim ve yazan yüreği Mevlam korusun inşallah. Selam,Saygı ve Dualarımla.
Merhaba Sezai Bey,ne yazık ki at izi,it izine karıştı..Ne kadar Türk düşmanı varsa; hatta dost bildiğimiz o kah beler de bize karşı birleştiler..Asıl beni kahreden şu;(gelin bakalım buraya bu silahlar sizin ) deyip kah belerin kafasına çalamıyorlar..Yazık bu millete, yazık bu ülkeye...! Allah yardımcımız olsun kardeşim.Selam, saygı ve dualarımla...
Okudum ve çok beğendim…
Kutlarım…
…………………………….. Saygı ve Selamlar…