(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANAMMI VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANAMMI VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet, Ana, ana gibi yar vatan gibi diyar olmazmış.Çok doğru.bizde anasızlık öksüzlük,yıllarca vatandan ayrı hasret özlem dolu dolu yaşar gideriz. Allah,Sağ olanlara selamet ölenlere gani gani Rahmet eyleye.Güzel olmuş Kutlarım Ozanım.Saygılarımla
şiirini beğendim zevkle okudum. ama hani genelde yazdığın şiirlere bakarak bir şey söylemek istiyorum. Diyeceğim odur ki hayatta güzel şeylerde var. aslın da biz çoğu kişininde dediği gibi nasıl bakarsak öyle görüyoruz.tüm bu sıkıntılara rağmen yılmadığımızı göstermek için dimdik ayakta durmak gerek. gerek ki düşmanımız sevinmesin. dostumuz üzülmesin.bu gayreti de gösterme sabrının kuvvetini bulmak içinse hayata güzel yönleriyle bakmak gerek. hadimi aşmışsam özür dilerim.Şunu da bilmeni isterim ki şiirlerin çok güzel iyi ki varsın kutlarım.
OĞLUM RAMAZAN,YAZDIĞIN DİZELER GERÇEKSE ÇOK ÜZÜLDÜM.AMA HAYAL ÜRÜNÜYSE BAŞKA.TABİİKİ ANNE ,BABA VE AKRABA GİBİSİ VAR MI.DAR GÜNÜN DE KOŞAR GELİRLER,MADDİ OLMASA DA MANEN YARDIMCI OLURLAR.BAK BURDA BENİM KIZIM VE TORUNUMDAN BAŞKA KİMSEM YOK.ARASIRA EFKARLANIYORUM.BİR KOCAM VARDI DERTLEŞİRDİK O DA BENİ BIRAKIP GİTTİ.NE YAPACAKSIN,MECBUR KATLANILACAK OĞLUM.ŞİİRİN ÇOK GÜZEL,DUYGULU VE ANLAMLIYDI.KUTLARIM SELAMLAR.