(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEVLANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEVLANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Konya’dan dünyaya bir ışık saçan. Sema’ya dönerken kendinden geçen. Bütün insanlığa kucağın açan Mevlana gibi bir piri gördün mü?.
Hakk’kı hak bilerek batılı yıkan. Bakınca Allahın nuruyla bakan. İç Anadolu’nun bağrından çıkan Hiç bitmez tükenmez nuru gördün mü?...
Konya’yı eyledi ilim beşiği. Mesnevi yol açan hayat ışığı. İnsan sevdalısı,Hakk’ın aşığı. Umman gibi böyle eri gördün mü?...
Ayım şems,günüm şems hep onu andı. Yüreği aşk ile durmadan yandı. Sağ eli havada döndükçe döndü. Bağrında kor olmuş narı gördün mü?..
Gel dedi herkese ne olursan ol. İlim menbağından gel testini dol. Ümitsizlik yolu değildir bu yol. Karşılıksız seven yari gördün mü?...
Asırlar geçse de uzanır eli. Her zaman doğruya iletir dili. Onu gören deli,olurdu veli. Ruha şifa veren sırrı gördün mü?...
Ramazan AKKAŞ NEVŞEHİR-Tepeköy 13.ARALIK.2014
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık,kutluyorum sizi ve bu güzel şiirinizi..Hz.Mevlana bir ummandır.asırlarca gönüllerden çıkmayacak umman.selam ve dua ile...
ferhan tarafından 12/15/2014 3:45:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Konya’dan dünyaya bir ışık saçan.
Sema’ya dönerken kendinden geçen.
Bütün insanlığa kucağın açan
Mevlana gibi bir piri gördün mü?.
Hakk’kı hak bilerek batılı yıkan.
Bakınca Allahın nuruyla bakan.
İç Anadolu’nun bağrından çıkan
Hiç bitmez tükenmez nuru gördün mü?...
Konya’yı eyledi ilim beşiği.
Mesnevi yol açan hayat ışığı.
İnsan sevdalısı,Hakk’ın aşığı.
Umman gibi böyle eri gördün mü?...
Ayım şems,günüm şems hep onu andı.
Yüreği aşk ile durmadan yandı.
Sağ eli havada döndükçe döndü.
Bağrında kor olmuş narı gördün mü?..
Gel dedi herkese ne olursan ol.
İlim menbağından gel testini dol.
Ümitsizlik yolu değildir bu yol.
Karşılıksız seven yari gördün mü?...
Asırlar geçse de uzanır eli.
Her zaman doğruya iletir dili.
Onu gören deli,olurdu veli.
Ruha şifa veren sırrı gördün mü?...
Yüreğinize sağlık üstadım!...Mevlanaca selam olsun...