(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİM GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİM GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben kendim öyle olduğundan sanırım,genelde şiirin ,şairin yaşadıklarını bire bir anlattığını düşünmem.Şiir yazmak bir şeyler üretmek ve yaratmaktır.Bazen bire bir kendimizden,çevremizden esinlenerek ,bazense ,örneğin aşk acısı çekmeden ,en mutlu halimizde bile sevdiğine kavuşamamanın şiirlerini yazabiliriz.Yalnız değilken sizin yaptığınız gibi yalnızlık acısını dizelere dökebiliriz.Haklısınız ,insanlar en mutlu anında,ailesiyle beraberken de yalnızlık duyar.Ama bunu şiirinizde ki kadar derin hislerle bize yansıtıyorsanız, bu sizin şiir gücünüzdür.Tebrikler.
SİZ DEĞERLİ DOSTLARIM VE BANA ABİ DİYEN KARDEŞLERİM VARKEN DÜNYADA YALNIZLIK DİYE BİRŞEY OLMAZ DERİM. ALLAH KİMSEYİ YALNIZ ETMESİN. KARTOPU GİBİ BİR AİLEM VAR. AMA BAZEN İNSANLAR YİNEDE YALNIZLIK DUYABİLİYORLAR. HEPİNİZE SEVGİLER DOSTLARIM. SAĞOLUN.VAR OLUN.
Neden dünya dönüyor güneşin etrafında, Amansız. Neden dolaşıyor uzayda başı boş, Anlamsız. Benim gibi, Yapayalnız.
Doğru dersin değerli dost.Bazen düşünürüm bende; haksızlıkların içinde kalabalık olacaksam,doğrularımla, dürüstlüğümle yalnız kalayım daha iyi.Kutlarım.
Amansız.
Neden dolaşıyor uzayda başı boş,
Anlamsız.
Benim gibi,
Yapayalnız.
:)savaş abii dünya güneş nasılda benzetmişsin kendine;) ben o kocaman yüreğine sağlık mutluluk diliyorum