(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RECİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RECİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fıkhi hükümleri konusunda detaylı bilgilere sahip olmadığımdan bir şey söyleyemeyeceğim. Ancak resim çok dehşetli bir manzara. Şiirde de çok güzel bir empati kurulmuş. Saygılarımla...
Sevgili Üstadım, bir edebiyatçı olduğunu bu güzel ifadeleriyle kimliğini ortaya koyuyor. Bilmem ki arife tarif olur mu? Kendisi Cep sanat Dergisinin sahibi. Bu başarınızı yürekten kutluyorum. Sevgiyle...Dostlukla...
Sevgili Üstadım, İşte şiir budur. Şiiri ile de destan gibi uzun değil, kısa ve öz en güzel, en etkili anlamları içeren sözcüklerdir. Tabi ki Cep sanat Edebiyat Dergisi'nin yönetmeni olmak kolay bir iş değidir. Yürekten teşekkürlerimi sunuyorum. Sevgiyle...Dostlukla....
Recim cezasına mahkûm olmuş Masum suçlu gibi Atılan tüm taşlar Bana vız gelir.
Aralarında En sevdiğinin gülleri de varsa En etkili mermilerden öte;
İşte o zaman Ben vurulurum ÖLÜRÜM… ------------------------- Sevgilinin gözünde küçülmek!?.. Bu bambaşka bir duygu olmalı. Öylesine güzel dile getirmişsiniz ki Sayın Erdem, okunası, düşünülesi...
güzel ve anlamlı bir şiir,kutlarım değerli dostum,yine de şiddet ve zulüm iyi bir şey değil,suçluların cezasını yasal yollardan ve demokratik şekilde çekmesinden yanayım,selamlar,saygılar değerli dostum...iyi ramazanlar...
Tebrikler güzel bir şiir tabiki ilahi olan değerleri tartışmak belki şimdilik yeri değil, ancak o cezayı verenler yada uygulayanlar acaba ne kadar MASUM selam ve saygılar.