(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ERKEKLER AĞLAMAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ERKEKLER AĞLAMAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Savaş Dost, Babamın ağladığını ilk kez o öldükten sonra duvarda asılı duran fotoğrafında gördüm. Gerçi mağrur duruşuna yakışmıyordu gözyaşları ama... hem ayıptı bizde erkekler ağlamazdı. Yılların çizdiği çizgiler yüzünde, belli ki çok şey yaşamıştı. kahverengi gözlerinde yok olmuşluğun acısıyla ağlıyordu. Tebrikler. Duygularınızı öz olarak dökmüşsünüz ve beni nerelere götürdünüz. Kaleminize sağlık.
Evet haklısınız..Erkek adam ağlamaz-mış !! Ne büyük bir yük bu erkeklerin omuzuna konan.Ağlar erkeklerde mutlaka ,taştan değiller ya ! Ama mecbur bırakıldılar gizli gizli ağlamaya.Ağlamaktan çekinmeyen bir erkeğe aşığım ve O 'nu ağlayabildiği için daha çok seviyorum.
değerli dostumu ve şiirini yürekten kutluyor ve değerli bestecimiz sn.Rafet KRAL'a şiirimi önerweceği için çok teşekkür ediyorum...minnettarım efendim..sevgi ve saygımla..selamlar...
Kişi kendin bilmek kadar erdem olamaz. En ikiz duygu ağlamak ve gülmek.. En doğal tepki... Ağladığınızı belirtmenizdeki asaleti görebiliyoruz efendim.. Gülün işaallah, ağladığınızdan daha çok... Saygımla
En fazla gözler kızarır,ama ağlayamazlar neden? cevabını biliyor mu erkekler acaba? sanki duygu yoğunluğunu içine gömüyorlar belli etmeme adına...,aslında ağlamayın derim kadınlar ağlasın,kadınlara yakışıyor sanki...duygularına,inceliklerine,gözlerine yakışıyor sanki...erkekler kuvvetlidir ya,öyle deriz ya...ama onların içleri ağlar.Keşke ağlamalar olmasa her zaman gülelim...mümkün mü?
Evet ; gözyaşından , okyanusa ..... Bu damlaya damlaya göl olmak berekete değil belki içten kemirilmeye neden oluyor ... insana özgü her özellik her cinsi bağlar oysa ...Kutluyorum anlamlı şiirinizi ....
Kadın ağlar içindeki zehri dışarı atar.. Erkekler ağlamaz deriz zehir içeri hapsolur . Zehir dışa vurursa kurtulur insan ama içe atılan zehir her hastalığa davetiyedir. Belki bu yüzden erkeklerin hayat süresi kısalıyor ... Erkelerde ağlamalı diyorum .
Şair kardeş, "UĞURBÖCEĞİ" adlı şiirim için yorumunuza teşekkürler.Sizin şiirinizin kısa oluşu ve de kısalık içinde çok şey anlatışı şahane. İnsanı okurken yormuyor ama verdiği mesaj çok. Kutlarım. Ancak artık durum değişti. Ağlamanın insanlara bahşedilmiş güzel olgulardan biri olduğu, bunun erkek için kadın için diye düşünülemeyeceği sonunda kabul ediliyor. Allah, kötü şeylerle karşılaştırıp ağlatmasın ama etkilendiğiniz bir durum ağlamanızı gerektiriyorsa beyninizin ve ruhunuzun sağlığı açısından doya doya ama insanca, kendinizi yıpratmadan ağlayın. Hiç de bir sakıncası yok. Sevinç gözyaşları dilerim. GÜNAY SARAÇ
Şair kardeş, "UĞURBÖCEĞİ" adlı şiirim için yorumunuza teşekkürler.Sizin şiirinizin kısa oluşu ve de kısalık içinde çok şey anlatışı şahane. İnsanı okurken yormuyor ama verdiği mesaj çok. Kutlarım. Ancak artık durum değişti. Ağlamanın insanlara bahşedilmiş güzel olgulardan biri olduğu, bunun erkek için kadın için diye düşünülemeyeceği sonunda kabul ediliyor. Allah, kötü şeylerle karşılaştırıp ağlatmasın ama etkilendiğiniz bir durum ağlamanızı gerektiriyorsa beyninizin ve ruhunuzun sağlığı açısından doya doya ama insanca, kendinizi yıpratmadan ağlayın. Hiç de bir sakıncası yok. Sevinç gözyaşları dilerim. GÜNAY SARAÇ
Erkekler ağlayamaz değil ağlamamalı diyorum. Ağlayan insana dayanmak zor hele de ağlayan bir erkekse. erkeklerin ağlaması daha dayanılmaz oluyor. onlar ağlarken bir çınar yıkılmış gibi geliyor. Ağlamamak ve ağlatmamak dileğiyle...
Haktan yana zabta tutun bir ömrümü Hali geç bir günüm bir gün tutumu Umuttan yana kaydım düşmedi de Bir sor nüfustan kaydım niye düştü.
Haktan yana nedir kulluk hakkımı Neylim dünyaya çekmiş boş meylimi Sevaptan yana kaydım düşmedi de Gel sor! günahtan kaydım niye düştü.
Haktan yana zapta tutun postumu Emanetin, nerde sarf olduğunu Hesaptan yana kaydım çok oldu da Asıl hesaptan kaygım hiç oldu mu.
Zapta tutun gelip gideni ezelden Kalmış mı her daim ocağı tüten Kulluktan yana kaydım olmadı da Ölümden yana kaygım hiç oldu mu. Yazan :Yavuz KORKMAZ Tarih : 21 / 06 / 2001
Ağlar ağlar erkeklerde ağlar,bakmayın siz öyle dediklerine,hemde nasıl ağlar bizim erkeklerimiz taştanmı yapıldı ruhsuzmu duyguları yokmu nasıl ağlamazmış,o zaman erkelerimiz gülmesin de,gülmeyi nasıl beceriyorsa ağlamayıda becerecekler elbet ağlayacaklar,dökülmeyen gözyaşları ruhmuzda kreçlenmiş duyguları biriktirir ki bu da içimizde onarılmaz yaralar açar.Aksın yaşlarımız,gözyaşlarıyla ruh paslarımız gitsin, gerekiyorsa ağlayınız değerli kardeşim.Ama ben yinede sevinçlerinizle aksın isterim gözyaşlarınızı.Kutlarım.
Hocam doğrusunuz.Toplumumuzda erkeklerin ağlamsı yargılandı dur du hep.şİMDİ SİZE KATILIYORUM.kALBİ OLAN HER CANLI AĞLIYOR BE HOCAM.eRKEK OLSUN KADIN.Ağlayan erkek yada kadın değilki.Yüreklerdir Saygılarımla hocam.Güzel bir dörtlük HAkan
Babamın ağladığını ilk kez o öldükten sonra duvarda asılı duran fotoğrafında gördüm. Gerçi mağrur duruşuna yakışmıyordu gözyaşları ama... hem ayıptı bizde erkekler ağlamazdı. Yılların çizdiği çizgiler yüzünde, belli ki çok şey yaşamıştı. kahverengi gözlerinde yok olmuşluğun acısıyla ağlıyordu. Tebrikler. Duygularınızı öz olarak dökmüşsünüz ve beni nerelere götürdünüz. Kaleminize sağlık.