Hep ben mi acı çekmek zorundayım. Her seferinde ben mi darbe yemek zorundayım. Her zaman ben mi mutsuz olmak zorundayım. Yeter artık bıktım bu hayattan. Bir Gün de Beni Anlayan Çıksın.(Yalvarıyorum) .
Hep ben mi alttan almak zorundayım bazı şeyleri. Her seferinde ben mi iyi olmak zorundayım. Her zaman ben mi düşünmeliyim insanları. Yeter artık bıktım bu hayattan,mücadeleden. Bir Gün de Beni Anlayan Çıksın.(Ne olur) .
Her zaman ben mi mutlu etmeliyim karşı tarafı. Ben insan değil miyim, mutlu olmaya hakkım yok mu benim. Fazla bir şey istemiyorum ki mutlu olmak istiyorum. Yeter artık bıktım bu hayattan,.....hayatımdan. Bir Gün de Beni Anlayan Çıksın (Bu dünyada) .
Duygularıma yenik düşmek istemiyorum artık ben. Ağlamak, üzülmek, acı çekmek istemiyorum artık ben. Güzel yaşamak, mutlu yaşamak istiyorum artık ben. Yeter artık bıktım bu hayattan, düşüncelerden, hayallerden. Bir Gün de Beni Anlayan Çıksın (Yaaa.......! !)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*.* BİR GÜN DE BENİ ANLAYAN ÇIKSIN ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*.* BİR GÜN DE BENİ ANLAYAN ÇIKSIN ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep ben mi acı çekmek zorundayım. Her seferinde ben mi darbe yemek zorundayım. Her zaman ben mi mutsuz olmak zorundayım. Yeter artık bıktım bu hayattan. Bir Gün de Beni Anlayan Çıksın.(Yalvarıyorum) .
Tum acilarin bitmesi ve her seyin gonlunuzce olmasi dilegiyle kutlarim kaleminizi sevgiler selamlar
Şaire hanım.., Yazdıklarının tamamen kurgu olması dileğimle.. Mutlu yarınlara gülen gözlerinle bakman dileğimle.. Güzel olan her şeyin gönlüne göre olması dileğimle.. _______Dolu, dolu selamlar gönderiyorum usta kaleme..
Elini veriesen kolunu koparırlar deler hocam kendini kimseye ezdirmeyeceksin anlayan olacağını sanmam herkes geçmiş olsun der giderler yürek sesiniz var olsun _____________________________________________ saygılarımla selamlar
Yaşam bize bahşedilmiş en güzel şey,iyi olmak hep kadınların mayasında var,en güzel şeylere layıksınız,haykırıken bile özünüz güzel..yüreğinize sağlık,saygılar..
Kutladım kalemini Kardeşim
Yüreğine sağlık
__________________________________________Saygılar