(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kimler gelip de geçmedi ki… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kimler gelip de geçmedi ki… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili ustam, içine hayata dair her şeyi sığdırdığınız, anlayana sivrisinek misali, her dizesi anlam yüklü şiirinizi keyifle okudum. Emeğinize, yüreğinize sağlık. Selam ve saygılarımla. Esen kalın...
Yüreğine sağlık hocam, anlamlıydı ve ders verdi satırlara dökülen kelimeler, kaleminiz ve yürek sesiniz var olsun...kutlu/yorum... alkışlı/yorum... Sevgi ve muhabbetle...
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; YILLAR ÖNCESİNE GÖTÜRDÜ RESİM..VE İÇİM BURKULDU HER GÜZEL ŞEY GİBİ BUNUN DA TÜKENİŞİNİ DÜŞÜNMEKTEN..HER ZAMANKİ GİBİ YİNE ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
Bu yalan dünya herkes için konaklama mekanı ,sırası gelen gidiyor.Bir bir sonsuzluğa açılan kapıdan geçeceğiz .Kendimize verilen rolü oynuyoruz Zalime alkış tutanın da bir gün gelir gider başı. Ömrünüze bereket Kadir hocam okuyan alır umarım dersi. Sevgiyle kalın.
Kadir Hocam tebriklerim muhteşem yüreginize ihlaslı ve ders alınacak kadar güzel bir yürek sesiydi kaleminizden dökülenler KUTLU/YORUM Hocam rahatsızdım sayfalardan uzaktım özrümü kabul buyrun selam ve dualarla sayğılar
Yüreğinize, kaleminize sağlık hocam. Hece şiirine uzak olsam da duygu bütünlüğü nasıl da nakşetmiş şiire baştan sona. Kutlarım hocam. En derin saygı ve hürmetlerimle efendim... Kaleminiz daim olsun.