Okuduğunuz şiir 17.3.2015 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Mustafa açıkgöz
---ANNEM---
Sene iki bin on, on yedi mart’tı, Dünyanın derdinden arıldın annem. Ecelin kantarı seni de tarttı, Beyaz kefenlere sarıldın annem.
Ardından sellere döndü yaşımız, Yastıklardan kalkmaz oldu başımız, Kayboldu neşemiz düştü kaşımız. Derman diye kaç kez yarıldın annem?
Açtığın yarayı tabib saramaz, Teselliler hiç bir işe yaramaz. Gurbetin çok uzak kimse varamaz, Kara topraklara karıldın annem.
Beyazlar giydirip ettiler gelin, Sırma saçlarındı duvağın telin. Bir çift söz etmedi o tatlı dilin, Bilmem bize niye darıldın annem.
Babam senden sonra iflah olmadı, Eski durumundan eser kalmadı. Onda bıraktığın boşluk dolmadı, Hayat direğiydin kırıldın annem.
Fazilet’in öper koklar resmini, El açar Rabbine anar ismini. Bu gece düşüm de gördüm cismini, Mehtap gibi parıl parıldın annem.
Söz: Fazilet Pekün Bayraktar (kibar Gül) Beste: Ersin Kayışlı Yorum: Mustafa Açıkgöz Değerli bestekârım hocam Ersin Kayışlıya Ve sanatçımız Mustafa Açıkgöze Kelben sonsuz teşekkürler.
Gönül kalemimi günün seçkisine layık gören Değerli seçki kuruluna,ziyaretleriyle destek veren Gönül dostlarıma kalben teşekkülerimi arz ederim Hepiniz sağ olun var olun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
---ANNEM--- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
---ANNEM--- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kibar ablam öncelikle Annenize ve ahirete göçen tüm Annelere Allahtan rahmet diliyorum makamları ali mekanları cennet olsun analarımıza ne yazsak az ne söylesek kifayetsiz kalıyor kutladım can evinden kopup gelen güzel dizelerini sayfana bir baktım uzun süredir yoksun dedim ablam darıldımı hiç ugramıyor ama kendi sayfanada ugramamışsın selam ve dualarımdasın ablam sayğılar
gözünde yaş duldalan sahipsiz bir sandal gibi anne. tuvalin orta yerinde yok edici azapla sülueti çizen bir yürek…. Öncelikle annenize rahmet diliyorum... Güne düşen harika şiirinizi v e yazan yüreğinizi kutluyorum. Kaleminiz susmasın. Saygılarımla...
CANIM ASİL GÜLÜM NE ZAMANDIR GİRMİYORDUM İSTEYE ÇOK ÇOK ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR VE YERİNİ HAK ETMİŞ SENİ CANI GÖNÜLDEN KUTLUYORUM CANIM BENİM BEN DE ANNEM 9 OCAK DA KAYBETTİM BU YIL YENİ DAHA SENİ ANLIYORUM ANNE ACISI ASLA GEÇMEZMİŞ ÇOK DUYGULANDIM ŞİİRİNDE AĞLADIM BİLİYOR MUSUN :( SEVGİLERİMLE ANNECİĞİE ALLAHTAN RAHMET DİLİYORUM MEKANLARI CENNET. CENNETTE BULUŞACAĞIZ ONLARLA VE İNAN RUHLARI HER DAİM BİLZERLE HER YERDE ...
Beyazlar giydirip ettiler gelin, Sırma saçlarındı duvağın telin. Bir çift söz etmedi o tatlı dilin, Bilmem bize niye darıldın annem............tebrikler
Ellerinize yüreğinize sağlık çok güzel çok harika bir şiir tebrik eder can-ı gönülden kutlarım yazan kaleminizi yazdıran değerli yüreğinizi yürek sesiniz hiç susmasın ilhamınız bol olsun saygı ve hürmetlerimle..
merhaba kardeşim.anne sevgisi işte bu kadar güzel dile getirilir.Allah rahmet eylesin çok da güzelmiş.inşallah yazısıda güzeldir de rabbim onu cennetine koyar.okurken içim yandı ,tutuştu.çok güzel ve acıklı bir şiirdi.kutlarım.selamlar kardeşim.
Allah rahmet eylesin annenize çok etkili ve duygulu dizelerle anlatmışsınız yüreğinizin özlemlerini annesi olmayan kişi hangi yaşta olursa olsun öksüzdür annesini gerçek dünyaya uğurlamış biri olarak çok çok etkilendim, dizelerdeki duygu selinden yüreğiniz dert görmesin saygımla
Babam senden sonra iflah olmadı, Eski durumundan eser kalmadı. Onda bıraktığın boşluk dolmadı, Hayat direğiydin kırıldın annem.
Fazilet’in öper koklar resmini, El açar Rabbine anar ismini. Bu gece düşüm de gördüm cismini, Mehtap gibi parıl parıldın annem.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; MERHUMEYE ALLAHTAN RAHMET GERİDE KALANLARA SABIR VE METANET DİLİYORUM..HER ZAMANKİ GİBİ YİNE ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
Yüreğinize sağlık Annenize,anneme tüm annelere Rabbim rahmet eylesin.Ysattığı yerde utandırmasın,karşılıksız seven dünyada tek varlık anne ve babalar lütfen hayatta da kıymetini bilelim.öf b ile demiyelim üzmeyelim onlar güldür hep koklayalım.selam ve dua ile..
Allah rahmet eylesin can bacım Annelerin yerini hiç kimse tutamaz ve acılarına zaman asla merhem olmaz yüreğine duygularına sağlık Ersin beyi Mustafa beyi ayrıca tebrik ediyor emeklerine sağlıklar diliyorum sevgilerimle.
Allah razı olsun canım , beğenen duygulu yüreğinize sağlık Allah cümle ölmüşlerimize rahmet eylesin :( selam sevgi dualarımı yolladım o yüce yüreğine can bacım .
Sizin için sofra kuran annenizin yüzündeki ifadeyi, sizin her şeyden çok sevdiğinize inandığınız, sizi her şeyden çok sevdiğine inandığınız sevgilinin yüzünde bile göremezsiniz... Şimdi bana deseler ki, kalan ömrünü annene vereceğiz; bir an bile düşünmez, ölümümü güle oynaya karşılardım... Tebrikler..
Bu bir acı lakin bu acıyı tadamayan insanların ki, bundan daha acı!anne kelimesini söylemek bile nasip olmamış birileri var bu hayatta.tek bir ortak anları olmayan, bir kez ninnisini dinleyemeyen...O yüzden şükürler olsun anneye sahip olmamızı sağlayan Yaradanımıza.kısa ömür son bulsa da bu bir son değil.inşallah her anne çocuklarıyla cennette buluşabilsin.
Mekanı cennet olsun Mervem Hiç kimse insanı ''ana'' gibi sevmiyor.Kocaman olsak da,canımız her yandığından ah anam diyoruz , anneyi arıyoruz.Ana gibi yar var mı .Nurlar yağsın üstüne canım.Ses ve yorum da çok güzeldi canım Emeği geçenlerin yüreğine sağlık.
Beni yorumunla çok duygulandırdın:( Allah razı olsun amin canım, beğenen duygulu yüreğine sağlık Allah cümle ölmüşlerimize rahmet eylesin :( selam sevgi dualarımı yolladım ablam.
Hoş geldiniz onur verdiniz sayfamda sizi yıllar sonra görmekten memnun oldum ne iyi ettiniz efendim :) Şiirimi beğenmenize sevindim beğenen duygulu yüreğine sağlık
Annenize allahtan rahmet dilerim. mekanı cennet toprağı bol olsun...bir insanının kaybettiği en değerli varlık annesidir.. allah size ve tüm yakınlarınıza sabır versin...Günün şiirini hak eden bir şiir... kusura bakmayın Merve hanım.. fakat benim anlamadığım bir şey var. yapılan yorumları neden sadece üye olanlar okuyabiliyor?????????????????????? lütfen bana bunun cevabını verirseniz çok memnun olurum.... sonsuz saygılarımla......
Allah razı olsun , beğenen duygulu yüreğine sağlık Allah cümle ölmüşlerimize rahmet eylesin :( selam sevgi dualarımı yolladım. İzahatım da şu; yorumların dışardan okunmasını istemiyorum bu benim tercihim ama şiirlerim okunuyor üye olmayanlar siteye üye olsun gelip okusunlar.ben bile siteue giriş yapmadan dışardan şiirleri okuyamıyorum saygılar.
Efendim kutlarım bu duygu dolu ANNEM şiirinizi Anneler başımızın tacı Annelerin hakkı ödenmez emeği geçenlerin yüreğine sağlık güzel bir esere dönüştürülmüş bol dinlenilir olması dileğimle saygılarımla
ne zaman bir anne ile karşılaşsam yüreğim burkulur derinden çünkü ellerini çekmezdin üzerimden gözlerinle süzerdin sen yanımda iken ve çok seviyorum seni derken beni bırakıverdin sessizliğime yatıyorsun kara toprakta rahat değiliz sensiz ninniler söylerdin küçüklüğüme gözlerin nemlenirdi derinden ağlıyordun sen yüreğinden bize belli etmeden anne ekmeğimizi fırında pişirir aşımızı yapardın ellerinle..... TÜM ANNELER BİRER MELEKTİR..EBEDİYETE Göç EDENLERE RAHMETLER YAŞAYANLARA SAĞLIKLI UZUN ÖMÜRLER... Değerli şiirinizi kutlarım hocam saygılarımla..
Ne kadar içten bir yürek sesi bu can bacım Aynı acıları ben de yaşadım ne büyük bir yangin olduğunu iyi bilirim Allah sabır versin canım mekanı cennet olsun
ANNELER ÖYLE İŞTE ÜSTADE. ANNE VEYA BABA BİRİ EVDEN GÖÇÜP GİTTİ İNANIN EVİN TADI TUZU KALMIYOR. İNSAN HER DARA DÜŞTÜĞÜNDE ONLARI ANAM, SEN GİDELİ... ( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın ) Yirmi sekiz şubat bin dokuz yüz yetmiş dokuz bugün, Yirmi sekiz şubat bir dokuz yüz yetmiş dokuz bu gün, Yakıcı haberin geldi, oldum birden bire ölgün, Tıkandı gırtlak, geçmez oldu yenilen yağlı öğün, Sen gideli candan handan, anam benim anam benim.
Bugün gözümün nuru, mihribanım, canım anam mürt oldu, Elin memleketi bana geçimim için yurt oldu, Taze demlenmiş çiçek çayı bana acı murt oldu, Sen gideli candan handan, anam benim anam benim.
Telefon üzre apar topar aniden çıktım yola, İstasyonda verdi yazık tren, umulmadık bir mola, Bulamadım bir çıkar yol, ne yapsam da sağa-sola, Sen gideli candan handan, anam benim anam benim.
Ben ulaşmadan uğurlamışlar seni mezarına, Tadı kalmadı bu dünyanın hiç, bugünden yarına, Yanar mustarip gönlüm hep, hem sen, hem kendi narına, Sen gideli candan handan, anam benim anam benim.
Sensiz geçen saatlerim, inan anam, sis-duman oldu, Ak mı, kara mı bilinmez, saatlerim yaman oldu, Gözlerimden akan yaşım, çay ne demek umman oldu, Sen gideli candan handan, anam benim anam benim.
Varlığın ile hep azalarım hemişe coşardı, Varım, yoğum dört bir yandan, dörtnala sana koşardı, Güneşli saatlerim, hiç ummadan hepten karardı, Sen gideli candan handan, anam benim anam benim.
Suratımda ne bet kaldı inan, ne de bir bereket, Doldu içerim aniden, onmaz mustarip kasavet, Artık olmuyor hiçbir yanım, şadan ile halâvet, Sen gideli candan handan, aman benim anam benim.
Hayatta kimse güldürmez, hem yetimi, hem öksüzü, Saatler geçer, gelen giden yok, yolda iki gözü, Kan ağlar, hiç mi hiç gülmez CEMİL’İN ay gibi yüzü, Sen gideli candan handan, anam benim, anam benim
Ey yüreği burcu burcu şiir kokulu can ablam, Öncelikle mekanı her daim cennet olsun...Nemli gözlerle şiir okumak zor oluyor işte. Okuttuğun dinlettiğin şiir için sana ve emeği geçen sen dahil bu üç yüreğe sonsuz teşekkürler böyle güzel bir eseri sunduğu için... Her zaman ve daima sonsuz saygı ve selamlarımla can ablam benim...
öncelikle annenize Allah'tan rahmetler diliyorum...mekanı cennet olsun inşaallah. anne sözcüğü bende çok etki yapan bir sözcük...burnumun direği kırılır anne ifadesiyle... Yaratanın cennetini bahşettiği kutsal varlıklarımız... güzel ve manalı bir şiir okudum...kutluyorum...saygılarımla.
ANAMI HATIRLADIKÇA AĞLARIM...
GÖNLÜNE SAĞLIK...
........................ Saygı ve selamlar...