Ünlü türkünün devamıŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Türküm kayıp aranıyor Elazığdan otobüse binmiş Yolum diyarbakır demiş İçinde küstüm diye bağırmış Türküm kayıp aranıyor Havalar soğudu hırkasız Gömleği kısa yakasız Nekadar arasam faydasız Türküm kayıp aranıyor Doğan şehirde söylemişler Gömleğine yaka dikmişler Süsleyip besniye vermişler Türküm kayıp aranıyor Şahin’dir onu yazan yemin ederim Birisi vermiş yanlış düzen küserim Beni birgün soracak diye beklerim Türküm kayıp aranıyor Aramakta biraz geç kaldık Adamlar malı götürdü Ünleri türkiyede duyuldu Garip Şahin ise süründü. Almanya- Ali-Şahin (Elbistanlı) 1987.Yılın da otobüs mavini olarak çalışıyordum bir gün Elbistan dan Diyarbakır a gidiyorduk Elazığ terminaline girdik ordan Diyarbakır yolcusu aldık yolcular beş kişilik müzüzyen bir guruptu otobüsün arka beşli koltuğunu onlara verdim paraları kısıtlı olduğu için bilet almamışlardı onlardan beş kişilik para yerine üç küşilik para aldım içlerinden biri şimdi Türkiyede çok ünlü biri ozamanlar köy düğünlerine koşturan aldığı parayla zar zor geçindiğini söylemişti hayatın onu hırpaladığını konuşmalarından ve gözlerinden anlamıştım çok iyi yürekli duygusal bir yüz ifadesi vardı bende ozamanlar kendi kendime türkü söylerdim dedim abi hadi bir türkü söyleyelim şu yolcular dinlesin bana dedi ben söylemem ozaman çalgıcı arkadaşlar çalısın ben söyleyim dedim onada hayır sen çalgısız söyle biz seni dinleyelim dedi çalgıcı arkadaşlar da sade söylememi istediler muhabbet iyice artmıştı otobüs hazar gölünün kıyısında virajlı yolları dönerek diyarbakıra doğru süzülüp yol alıyordu hazar gölünün mavi suları güneşle birleşmiş pırıltılı parlaklığı otobüsün camlarına yansıyordu o virajları dönerken iyice efkarlamıştım o zaman üç tane bestem vardı bir tanesini söyledim beni müzüzyenlerle birlikte yolcular dan da bir kaç kişi daha alkışladı ardından sanatcı olan arkadaş hemen bu beste kimin çok güzelmiş diyerek benim ile iyice sohbeti artırdı bende benim dedim hadi birtane daha söyle diye ısrar etti bende kırmadım iki bestemi daha arka arkaya söyledim sonra bana dediler neden kaset yapmıyorsun çok güzel okudun benden daha iyisin dedi yanında ki çalgıcı arkadaşlar da söylediklerine onay verdiler benim kaset yapmak gibi bir niyetim yok bu iş eğitim ister öyle üç tane besteyle şarkıcı olurmu diye sordum neden olmasın git İstanbula sana destek olacak birini bulursun dedi ben hayır yapamam deyince ozaman bu besteleri bana yazıp verebilirmisin dedi bende olur yalnız nerde okursan benim ismimi söyle o bana yeter dedim tamam dedi orda üç tane olan bestemin ikisini yazdım ve verdim öbür kalan bir bestemi vermedim çünkü o benim çok hoşuma gidiyordu buda bende kalsın dedim bende kaldığı için nakarat bölümünü yazmamda sakınca yok Ağlarım gizli Yanarım gizli severim gizli hep gizli gizli diye bu türkü bende kaldı ama bir işe yaramadı asıl değerli olanları vermişim hemde ismim verilmedi sahip dahi çıkamadım çünkü elimde bir belge dahi yok tu sahib çıksam bana deli adamın bestesine sahip çıkıyor derler diye düşündüm ama Allahım ve ben biliyorum ya deyip kendimi teselli ediyorum türküleri dinleyip kendimden geçiyorum Aslında türküm kayıp derken türkümün kayıp olduğu falan yok ben türkümün kimde oldğunu çok iyi biliyorum sadece benim kızdığım butür insanların nasıl hayranlarına bu türküler benim diye biliyor yüzü kızarmadan onu anlamış değilim bu türküm kayıp hikayesini ancak bu kadar anlatabildim okuyanlara teşekür ederim.(Almanya-Ali-Şahin (Elbistanlı)
Yaramı açtın saramam Gayrı seninle duramam Beraber yuva kurmam Küstüm küstüm küstüm oy oy Seni sevdim gördüm zarar Yaptıkların aklım yorar Onun için aldım karar Küstüm küstüm küstüm oy oy Bir daha senle yanamam Şeker olsan’da denemem Çok yalvarsanda dönemem Küstüm küstüm küstüm oy oy Kal dediğim yerde kalsan Dertlerime çare bulsan Anla beni nedim kulsan Küstüm küstüm küstüm oy oy Artık aşkın ile yanmam Tatlı sözlerine kanmam Ölsem’de adını anmam Küstüm küstüm küstüm oy oy Talan olsa’da bağlarım Sanma’ki sensiz ağlarım Derdimi kendim bağlarım Küstüm küstüm küstüm oy oy Sevdamız kalbimde kalsın Eller beni nankör bilsin Gidiyorum yüzün gülsün Küstüm küstüm küstüm oy oy Dert verdin geldi burama Mer’hem olmadın yarama Şahin’i nolur arama Küstüm küstüm küstüm oy oy Almanya Ali Şahin (Elbistanlı) |