Kanıtlanmış bir türküdür hayat Benim ülkemde iyilik ileri derecede hassasiyettir Kaç kişilik olduğuna değil Harbiliğine nazar edilir Arafın hükmü geçmez yüreğimde Bir şey ya sonuna kadar iyidir Yada dibine kadar kötüdür Şeksiz gümansız sevilir yarın Umut alınır satılır değildir Dün kadar birikmeye değil Kalu beladan beri var olana vefa gösterilir Bu sebeple ben denmez kitabımız da Biz demek ben hükmündedir Her birimiz çok kalabalık ben olur Saf tutarız kalbi olanların meydanında...
Israrla yarını vadeden umutlanmanın kalbi Bu lütufkar gülüşlerin renginde saklı olmalı İçini bu kadar net ve güzel gösterebilen dünya Ancak çocuk armağanlı sevinçlerle alkışlanmalı Ah iyiliği irilterek bakabilen bir başka bakış Sıcaklığıyla güneşi utandıran bir başka yürek Hangi faninin harcı alem ahvali olabilir ki İnsan çocuklarının kirlenmemişliğinden başka...
Taşları yorgun evlerin sadağındayım mir Elimin erdiği seslerin saçlarından tutup Mutluluk çığırtkanı kelimeleri savuruyorum Kalbin üstüne yakılan türküler gibi Bir kavga bitmeden yeni bir aşka başlıyorum Bu dağlar göklerin en eski merdiveni mir Beni çağıran öfkeler gibi tırmandığım Aklımsız susup konuştuğum uçurumlardan Kalbimle savrulduğum şiir bahçelerine Sen olana kadar kan ırmaklarımı aktığım Ateş diyorum yandığı yankılanmanın suçunu Ben olup giyinmiş bitici bir acizdir mir Güzelliği olanın kıvılcımıyla harlanır habire Güzel ne ki güzelliği kim kotarır hayata İşte odur benim bende aradığım aşk mir
Ey köleliği kışkırtan put Senin kilitlediğin ömürlerin ölümünü söyledim diye Elleri patlayana kadar alkışlayanların Safına durdum sana bakıyorum Kulluğumdan vazgeçtiğim her an karşında Kirine küpürüne bakmadan Gözlerime seni içiriyorum Beni kim bağışlayacak kim kimliğimin kimseliğini söyleyecek Aldırmadan aklımın sızlayan yerlerine seni sürüyorum Sahte cennetinin gılmanıymış gibi Hep eksilerek yaşıyormuşcasına ölüyorum...
Çok değerli bir vaktin hepsini kazanmanın Yaşanılacak iklimidir namaz İrileşen iblisligin canına od tıkayıp Haklı olmanın ihtişamıyla Zafer kazanmanın hükmüdür namaz Dünya hükümlüsü vakitlerden Özgürlüğe davete icabettir namaz..
Gözlerinin tarlasına ekip biçtiğim ne varsa Sesinden söylediğim sevda şarkılarınadeğin Ne varsa gönül dağından akseden bana İşte ben o halin ahvaliyim Sevmenin en vefalı cömerti olmakla başlayıp Muradım muradın olanadeğin ölmeyeceğim Ama önce böylesine sevecek bir SEN bulmalıyım Daha önce bulduğum ve uçsuz bucaksız yaşadığım Senden daha çok sen olmalı bulduğum sen Misal mislince cennet olduğunda Bütün cehennemleri nefes nefes söndürebilmeli Ve beni bildiklerimden daha çok anlatabilmeli...
Taş gibi gerçeğin içinden Hayal gibi bir güzellik çıkabiliyorsa Taş kalpli insanlardan da naif bir iyiliğin Aksetmesi mümkündür diyorum Ölmemiş kalpten ümit kesilmez değil mi Şairleri susturan da konuşturan da İşte bu çerçevesiz manzaradır...
Bizim olmayan ben’in şerrinden Rahman’a sığınıyorum O ben ki bende ki azılı şeytandır. Ben bana sırnaşık bu benleri Biz olmanın haysiyetiyle var etmek istiyorum Biz olmanın melekliğini çoğaltacak Her kelimenin harmanisine bürünüp Avazım çıktığı kadar içime bağırmak istiyorum İçimde ki her ben duyup anlayana kadar Anlayıp biz olmanın erdemini yaşayana kadar Ah ben; iyiliğin dengesini ifsad eden iblis İslah olanadeğin iflahını sökeceğim bil Bil ki ya biz olacaksın ya da cehennemi boylayacaksın...
Her haksızlık gürültüdür Duyan beri gelmezse zalim olur Dur demez sukut ederse iblis İnsanca bir ömrün Allah’lı olması adına Yaşamak böyle bir eylemin aşkıyla olur Kadın diyorum bir damla daha az değil Erkek de bir zerre daha az değil Her kimse haksızlığıyla azalıyor Merhametiyle çoğalıyor Böyle olmanın dışındakiler Dışarısındadır aklın ve kalbin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her Haksızlık Gürültüdür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her Haksızlık Gürültüdür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne desem....gerçekten uzun süredir böyle kaliteli şiir okumamıştım...çok güzel yüreğine aklına duygularına kelimelerine sağlık...tekrar tekrar tekrar okuyacağım....
Kutluyorum yüreğini kalemini
____________________________________________Saygılar selamlar